Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
yep inderdaad, veel mooier op een zwarte ondergrond...
scheelt heel wat, vind hem nu goed van kleur, hdr?
Het is geen HDR, althans geen samenstelling van verschillende opnames. Ik heb wel de schaduwen wat met lightroom opgelicht. Dit is mijn eerste foto verwerkt met lightroom, voorheen gebruikte ik enkel PSE 9
Dank jullie voor de reacties
Ik heb getracht het licht zo goed mogelijk weer te geven gelijk het daar aanwezig was, daarom dat ik de schaduwen maar "iets" opgelicht heb om toch nog detail zichtbaar te krijgen daar. Ik zal eens proberen om de schaduwen lokaal op de projector nog wat op te lichten en kijken wat ik ervan vind.
Inderdaad heel mooi beeld. Enkel, als het had gekund, had de uitsnede een beetje minder krap gemogen
Uitsnede is expres zo gekozen om een niet alledaags beeld te krijgen. In de urbexfotografie heb ik al genoeg zulke beelden gezien met een iets wijdere uitsnede, daarom deze keuze.
Comment