Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De update is technisch beter, maar het gevoel en het fotografische vind ik bij de eerste beter.
Uitleg
Bij de update zie ik een foto van de binnenkant van een station. Er staan een paar mensen te wachten.
Bij de eerste foto zie ik ook een foto van de binnenkant van een station. Maar! De mensen lopen van hier naar daar. Je kan bijna de drukte van het station aanvoelen.
Heeft natuurlijk weer met smaak en aanvoelen te maken.
Knap, ik houd ook van dat soort foto's...
Als je kan moet je dat nog eens over doen, maar dan met statief, f11 of nog hoger bij een ISO 100...
Evt. wat spelen met de ISO om een andere bewegingsindruk te krijgen ...
Je zal versteld staan van wat je ziet ...
En als kers op de taart zou ik dan nog in RAW trekken en het perspectief rechttrekken met bvb Lightroom ...
Grts Peter
Last edited by Peter EOS-500D; 5 februari 2013, 20:29.
Reden: vervolledigen...
Comment