Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Haha 't is inderdaad niet gemakkelijk maar al doende leert men, of daar hoop ik toch op want dat is de reden dat ik blijf proberen
Nee ik bedoel niet de vignettering, maar de foto's zelf, als je kijkt naar de strepen op de muur.
En dankuwel!
Ahzo, nee die streep op de muur (kast) staat schuin op de foto doordat ik niet parallel met de muur getrokken heb (of dat lijkt mij toch het meest logisch)
Mooie foto van je hond (is ook een mooi beestje)!
Ik ga ook voor de eerste.
Je gebruikt in ieder geval een juiste en goede lens (50 mm 1.8).
Die gebruik ik ook altijd binnen voor mijn honden!
Thx,
Ja het is niet dat ik al veel keuze heb uit lenzen, enkel deze en de kitlens 18-55 f3.5
ik had geen super grote verwachtingen van de 50 f1.8, maar in vergelijking met mijn kitlens is het een wereld van verschil..
Grts
Thx voor alle comments had niet zo veel reacties verwacht
Mooi hoor.
De eerste voor mij.
Misschien ietsie pietsie rechtzetten beide foto's,aan de hand van de lijntjes op de muur?
Aangezien je al de 2de bent die dit aanhaalt, heb ik toch eens een poging gedaan om ze recht te krijgen.
Maar ik krijg ze niet recht zonder in haar rechter voorpoot te snijden..
Is iets dat ik zal moeten op letten in de toekomst
Oorspronkelijk geplaatst door Neirynck RenéeBekijk bericht
als je in PS bewerken - transformatie - vervormen, kan je hem rechtzetten en snijd je net zijn voorpoten niet af, zit dan wel krap in het kader
Renée
idd in ps zou dit wss wel lukken, heb enkel geprobeerd in Lr. maar ben zowiezo niet echt een grote fan van croppen en vervormen... (tenzij er mij echt iets stoort i/d foto).
Wat mij vooral aan deze topic heeft opgebracht, is het feit dat ik nu overtuigd ben om mijn Nikon D3200 aan te kopen. De foto's zijn leuk, en blijkbaar met veel overtuiging gemaakt. Bravo !!!!
JPVD fotografie Canon EOS 7D en Canon EOS 60D
Glas: Canon, Tamron en Sigma objectieven | statief - lichtmeter - filters - remote
Comment