Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

winterbeelden om tot rust te komen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• winterbeelden om tot rust te komen

Ik ben nieuw op dit forum, al de foto's die ik plaats zijn niet bewerkt in een fotobewerkings program. Ik kan dit niet van wegen een medische ingreep ben ik mijn concentratie verloren en kan zeker niet met die programma's werken hierdoor maarmij is het om de kunst van de foto zelf te doen en niet de kunst van het bewerken, ieder zijn kunde. maar kort ik laat u de foto's zien.

Wat kan de natuur toch mooie dingen maken

om deze foto te nemen moest ik rap zijn want 5 minuten later was alle pracht geschiedenis.

Ik plaats die foto's niet hier het is mijn zoon die dat doet. Dank u voor de raadgevingen. Ik moet er wel bijzeggen dat ze door het venster (glas) gemaakt zijn. Ik weet niet of dat het mogelijk is dat iemand ze kan aanpassen. Mocht dit kunnen dan kijk ik ernaar uit wat het resultaat kan zijn.

Dank u voor de inlichting, kan ik een nieuw album of discussie plaatsen? want ik wil graag eens kritiek horen alle de mening van andere over 2 foto's van het zelfde vergezicht
    Last edited by Flecha; 28 januari 2013, 01:02. Reden: regels van het forum
    Vrees niet dat je
    te traag vordert:
    vrees alleen de stilstand.

Re: winterbeelden om tot rust te komen

Oorspronkelijk geplaatst door Flecha Bekijk bericht
    ........ al de foto's die ik plaats zijn niet bewerkt in een fotobewerkings program. Ik kan dit niet van wegen een medische ingreep ben ik mijn concentratie verloren en kan zeker niet met die programma's werken....
    hoe/wie heb/heeft ze dan bewerkt om hier te plaatsen.
    ------
    vind het een mooie reeks.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

welkom op het forum, Tja, foto 1 & 2 vind ik niet slecht, foto 3 had beter onderaan een uitsnijding ondergaan. Kun je dan ook geen minimale bewerkingen doen, zoals scherpstellen van een foto, rechtzetten enz..., niet iedereen voert hier grote bewerkingen uit hoor.

Comment

Welkom op het forum. Alle begrip voor je beperking maar als je hier foto's kan plaatsen, kan je ze zeker, zonder dat je concentratie nodig hebt, een ietsje verscherpen, want dat heeft elke digitale foto toch nodig. Om nu deze drie als voorbeeld te nemen, ik vind ze te mooi om er helemaal niks aan te bewerken, al is het maar wat verscherpen. In fotobewerkingsprogramma's heb je volgens mij enkel concentratie nodig als je extreme bewerkingen gaat doen, wat helemaal niet nodig is bij het merendeel van de foto's.
        Dus toch maar eens proberen zou ik zeggen.

Comment

ook van mij een welkom op dit verslavend forum.

je mag hier maar max 3 foto's per topic plaatsen (en 1 topic per dag!)
          en aangezien er geen van mijn voorgangers er iets over heeft geschreven, veronderstel ik dat je later nog foto's bijgeplaatst hebt...
          het is trouwens beter om slecht 1 foto per topic te plaatsen, want dan krijg je gerichter (en sneller) commentaar.

1 & 2 vind ik trouwens wel mooi hoor
          en bij 3 is er inderdaad onderaan te weinig plaats.
          (over de andere foto's spreek ik niet)

je eerste 2 heb ik eens gedownload (downgeload?) en 'bewerkt'
          aan je eerste heb ik (ik - dus dat wil eigenlijk niet veel zeggen ) niets kunnen verbeteren.
          en aan je 2e twijfel ik of het verscherpen een verbetering is. Fototechnisch wel, ja. Maar gevoelsmatig... ?

Ik hoop dat je nog foto's blijft plaatsen (nadat je eens de forumregels gelezen hebt)
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Working...
          X