Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Een klein zwart kadertje er rond en deze is dan helemaal af. Nu is het wit op een witte achtergrond. Foto is 100 % gelukt anders. Maar dat is mijn gedacht natuurlijk van dat kadertje en laat je daarin vrij natuurlijk.
Een mooie. Ik heb het hier ook reeds meermaals geschreven van dat fijne kadertje bij 'bleke' foto's, maar waarschijnlijk kijken de plaatsers van die foto's op een zwarte achtergrond zodat het hen niet opvalt. Bekeken op de BD classic achtergrond oogt hij heel wat minder.
Groetjes
Meestal pas ik mijn BD achtergrond aan, aan de foto die ik bekijk, of klik ik rechts op de foto en kies ik afbeelding bekijken.
Maar om het jullie makkelijk te maken heb ik er eentje met kader bijgevoegd.
Wilfried, ik heb eens geprobeerd met de brightness naar beneden te halen en dat is idd ook niet mis, misschien plaats ik hier later nog een update mee.
dat is nu het voordeel van de verschillende achtergronden, maar men moet ze wel gebruiken
Ik ga toch niet voor het bekijken van elke foto van achtergrond veranderen hoor.
Hoe gemakkelijk het ook is misschien.
Wie gaat nu telkens zijn muur herschilderen al naar gelang het soort foto dat hij er aan hangt !?
Ik ga toch niet voor het bekijken van elke foto van achtergrond veranderen hoor.
Hoe gemakkelijk het ook is misschien.
Wie gaat nu telkens zijn muur herschilderen al naar gelang het soort foto dat hij er aan hangt !?
Is dat dus daar??? Ik ben kwààd. Heel mooi... Pfff... Ben een tikkeltje gezond jaloers.
Dat contrast tussen stammen en sneeuw, wauw. Vind hem echt prachtig.
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment