Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
wat een lekker maneke..ik denk dat ik toch wat scherpte mis sien,ik denk dat hij zig net omdraaide dat jij de foto nam.
maar toch een hele mooie en leuke foto.
Direct flitslicht is niet zo mooi, ik zie dit aan de huid. Bij het verscherpen word dit versterkt. Rechts nog een stukje af en hij is beter, daar staat nog iemand volgens mij.
Met verscherpen maak je je foto niet beter, Sien, integendeel. Je scherpte zit voor de ogen (op de neus) en dat maakt je beeld 'onscherp'. (als je kritisch bent - en even je gevoelens van 'mijn kind, mooi kind' aan de kant zet, dan vliegt deze in de vuilbak). Ik volg ook wat het flitslicht betreft. Flits je met het kleine flitsertje van je camera of heb jee en apart flitser? Indien laatste, probeer dan eens te bouncen, zal je licht al minder hard maken.
Comment