Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Tussendoor
Collapse
X
-
-
Re: Tussendoor
Knap beeld Dominic, alles goed onder controle.
Goed gedaan.
mvg,
EddySmaken verschillen
-
groter....ook mooier.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Een mooie, maar voor mij persoonlijk is het jammer dat die balen en vangrails in beeld komen.
Sedert men overal de metalen vangrails aan het vervangen is door betonnen, komen die afgedankte metalen nu overal de mooie landschappen verpesten.
Ik denk dat je een mooiere zou hebben wanneer je een paar tientallen meter verder was gaan staan.
Groetjes
Comment
-
-
-
Prima kleuren, sneeuw heel goed onder controle, het laatste stukje van de herfst nog aan de bomen, doet het. Voor de rest mogen de balen van mij blijven,
Renée
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk berichtBedankt allemaal voor het kijken en de reacties
Djivan, voor jou zal ik een nieuw topic maken met een foto van een paar meter verder
Als ik een foto niet zou genomen hebben omwille van...... dan schrijf ik het, tot spijt van wie het benijdt.
Voorbeeld : tijdens onze laatste reis zag ik een supermooi ouderwets Frans bakkerijtje wat ik heel graag op de foto zou gehad hebben
Er stond echter elke dag een motorfiets naast geparkeerd (misschien wel van de bakkersgast, wiet weet)...... tien dagen lang.
Ik passeerde er dagelijks, soms meerdere keren per dag. Ik heb de foto niet genomen omdat die motorfiets een storend element was en wegclonen achteraf praktisch onmogelijk was door een achterliggende gevelschilderij.
Dat is mijn principe, en niemand zal en kan mij daar vanaf brengen.
Ik ben zeker geen meeloper, of iemand die bvb. eerst kijkt wat het merendeel schrijft om pas dan slaafs de rest te volgen zonder mijn eigen mening neer te schrijven..... helemaal niet.
GroetjesLast edited by Guest17; 25 januari 2013, 17:25.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtIk schrijf gewoon wat ik er van vind, dat is het. Het zal mij een zorg zijn dat er bvb. honderd of meer anderen mijn mening niet delen.Groetjes,
Dominic
Comment
Comment