Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Tijdens het blauwe uurtje wordt de sneeuw nog niet blauw, wat hier wel het geval is.
Maaaaaaaar...... ik merk, dat wanneer ik het overtollige blauw er uit haal, de foto minder mooi wordt, minder sfeervol.
Dus ondanks de blauwe sneeuw maar best zo laten zeker, of misschien een ietsje blauw er uit halen..... dat laat ik aan U over.
Groetjes
Schoon in zijn eenvoud.
Misschien een overweging om het sneeuwgedeelte te selecteren, en een kleine kleurcorrectie toepassen ?
Maar zeker niet overdrijven, omdat anders de sfeer eruit gaat.
Groeten,
Johan
Schoon in zijn eenvoud.
Misschien een overweging om het sneeuwgedeelte te selecteren, en een kleine kleurcorrectie toepassen ?
Maar zeker niet overdrijven, omdat anders de sfeer eruit gaat.
Groeten,
Johan
Er hoeft niet geselecteerd te worden.
Een eenvoudige witbalanscorrectie met de grijze pipet ergens op de sneeuw
behoudt de sfeer en geeft de sneeuw een redelijke kleur.
Comment