Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De houding en blik van de man maken deze foto.
De korrel en omzetting passen hier heel goed bij.
Ik zou nog wat proberen te spelen met andere uitsnedes.
@jill, mijn excuus is dat het hier een foto betreft met therapeutische inhoud en het heeft toch enigzins effect gehad met Bouk's aversie die nu overgesprongen blijkt naar spinnen
@zibro, ik heb inderdaad met andere uitsnedes zitten te spelen, maar ik weet niet welke betere uitsnede ik nog zou kunnen maken.
Naar rechts toe is er enkel nog meer fiets voorhanden en naar links de ingang van de winkel met de halve rug van een man die er binnegaat. Niks boeiends dus.
Ik zou de huidge uitsnede nog kleiner kunnen maken zodat de sterke lijn/punt nog meer op de man valt, maar dan komt het meisje er halvelings op te staan en dat is ook niet echt een zicht. Trouwens, niettegenstaande het meisje inderdaad met behoorlijk wat aandacht gaat lopen, vind ik haar aanwezigheid en blik eigenlijk wel ok. De man staat nl. te staren naar een scene aan de overkant van de straat, niet beseffend dat hijzelf het punt van aandacht is voor het meisje (en mij).
De man staat nl. te staren naar een scene aan de overkant van de straat, niet beseffend dat hijzelf het punt van aandacht is voor het meisje (en mij).
en dat maakt deze foto zo goed.
de interactie tussen de personen.
esthetisch ook zeer geslaagd, de mensen staan op de goede plaats in de compositie, ook die man met zijn draagtassen.
niet in snijden. vind het jammer dat haar handtas er net niet helemaal op staat.
lekkere billetjes trouwens, die meid.
opmerking die niets met de fotografie te maken heeft, maar het moest me even van het hart.
Comment