Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Niet echt scherp, kleuren komen wat flets over, die 'moderne' woning links past niet in het plaatje....
U schrijft 'aan deze foto wordt niet meer gesneden' wat natuurlijk uw goed recht is, maar ikzelf zou er duchtig de schaar inzetten bovenaan en zelfs naar een vierkant formaat gaan.
De titel klopt dan wel niet meer, maar de foto zelf wordt er mi. beter van.
Ook die twee vlekjes (zullen wel vogels zijn) zou ik wegclonen.
Groetjes
Niet echt scherp, kleuren komen wat flets over, die 'moderne' woning links past niet in het plaatje....
U schrijft 'aan deze foto wordt niet meer gesneden' wat natuurlijk uw goed recht is, maar ikzelf zou er duchtig de schaar inzetten bovenaan en zelfs naar een vierkant formaat gaan.
De titel klopt dan wel niet meer, maar de foto zelf wordt er mi. beter van.
Ook die twee vlekjes (zullen wel vogels zijn) zou ik wegclonen.
Groetjes
ik ben nu onderweg richting beverwijk nikon service center kijken of ze iets kunnen beteken voor mijn objectief
Comment