Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bunker 3

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bunker 3

Oorspronkelijk geplaatst door vanzwolle Bekijk bericht
    Als ik mijn foto's op dit forum post is dat omdat ik iets wil bijleren op het gebied van fotografie en niet om als een soort vvv te fungeren.
    Of dit nu verboden terrein is, ja of neen, doet er hier niet toe, maar heb er alleszins geen probleem mee en heb het ook nooit ontkent !
    Het gaat hier om de foto en niet om de locatie....
    Het gaat zeker over de foto, maar bij dit soort foto's komt altijd de vraag waar deze genomen is.
    Spijtig van de deur, voor de rest

Comment

Jammer dat je de locatie niet vermeld, nog jammerder vind ik uw visie( niet om als een soort vvv te fungeren)hierover.
      Het neemt mijn zin om iets over de foto te zeggen volledig weg.
      vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vanzwolle Bekijk bericht
        Als ik mijn foto's op dit forum post is dat omdat ik iets wil bijleren op het gebied van fotografie en niet om als een soort vvv te fungeren.
        Of dit nu verboden terrein is, ja of neen, doet er hier niet toe, maar heb er alleszins geen probleem mee en heb het ook nooit ontkent !
        Het gaat hier om de foto en niet om de locatie....
        Bij het plaatsen van een foto kunt U allerlei vragen verwachten, ook over de locatie(s).
        Wilt U die niet beantwoorden plaats dan de foto niet, dan krijgt U ook de vragen niet.
        Of is het niet logisch volgens U dat men naar de locatie vraagt bij het zien van een (mooie/interessante/mysterieuze.....enz) foto ?

Comment

Kan ik best begrijpen van de scharnieren, je kan maar je best doen. Toch een geslaagde foto, jammer van de deur.
          Ieperboog Verbeeldt: Portfolio van de Ieperboog. Alle tips zijn welkom!

Comment

Mooi een Bunker fort heeft wel iets de Marginotlinie is ook een van mijn favoriete WW2 plekjes
            Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
            www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pbj Bekijk bericht
              Mooi een Bunker fort heeft wel iets de Marginotlinie is ook een van mijn favoriete WW2 plekjes

tja,
              ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

bedankt noenkelMi !

Comment

prachtige reeks, met deze als uitschieter
                  compo heeft men idd niet altijd zoals men zou willen,
                  toch heel knap gedaan!
                  mvg. Hans