Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik ga me beperken tot de eerste. Ik ga volledig akkoord met het croppen van een stuk van de onderkant.
Bij dergelijk foto's zou ik altijd een hééél fijn zwart kadertje er rond plaatsen voor diegenen die kijken op de BD classic achtergrond, omdat er weinig contrast is tussen de foto en deze achtergrond.
Groetjes
Ik denk inderdaad beter 3 aparte topics maken, maar rekening houden met de beperking van slechts 1 topic per dag.
Ivm eerste foto ga ik akkoord dat je er beter een stuk onderaan zou afdoen. Ik weet ook niet of je die "vignetting" nog kwijt kunt?
De 2 andere foto's spreken me persoonlijk meer aan. Ik hou wel van dat soort foto's. Die donkere vlek rechtsonder bij foto 2 is misschien wel wat storend?
Ik vind die laatste ook nog iets hebben, maar dan zou ik een heel groot stuk croppen, nl tot aan die rand net onder de vogelsporen. Dan heb je een heerlijk abstractje.
Comment