Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Bedankt voor de commentaar, Frie
Ik had opzetelijk de stoel op een sterk punt geplaatst en het uithangbord en de container elk op een sterke lijn, dus dat je blik van de stoel naar de container naar het uithangbord ging, was eigenlijk wel enigzins de bedoeling
Maar soit, ik denk dat beide versies hun eigen fans kunnen hebben
ik ga akkoord met de sterke lijn, maar bij mij begint die lijn bij de vuilbak, en dan naar de stoel, qua kijken hé
Bedankt voor alle commentaren en ook Frie voor het aandringen op het verwijderen van de vuilbak. Ik heb er in ieder geval van bijgeleerd dat het soms een kwestie/keuze is van ofwel meer esthetiek (zonder vuilbak) of meer inhoud/boodschap (met vuilbak)
Comment