Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mosselzak
Collapse
X
-
-
Re: Mosselzak
ik vind dit goed, compositie, onderwerp.
ik zie wel een lichte roodzweem in de foto (zie balken en zak). maar die komt waarschijnlijk door de reflectie van de bakstenen.
dat is gemakkelijk weg te werken.
maar men kan zich ook afvragen of die wel weggewerkt moet worden.
het is een warm beeld.
-
Moeten niet weggewerkt worden, sterker, mogen niet weg. Die bakstenen reflecteren oranje-rood licht, waarom zou dat geen invloed mogen hebben op de tint van de zak en de rest? Hier hoort geen ander licht bij.
Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk 2D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtOorspronkelijk geplaatst door fonteintje Bekijk berichtik vind dit goed, compositie, onderwerp.
ik zie wel een lichte roodzweem in de foto (zie balken en zak). maar die komt waarschijnlijk door de reflectie van de bakstenen.
dat is gemakkelijk weg te werken.
maar men kan zich ook afvragen of die wel weggewerkt moet worden.
het is een warm beeld.Oorspronkelijk geplaatst door mnoach Bekijk berichtMoeten niet weggewerkt worden, sterker, mogen niet weg. Die bakstenen reflecteren oranje-rood licht, waarom zou dat geen invloed mogen hebben op de tint van de zak en de rest? Hier hoort geen ander licht bij.
Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk 2Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtmooi zoals ie isOorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtEenvoudig en mooi.
GroetjesOorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk berichtEenvoud siertvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk berichtLeuke foto Sien.
Mvg.
Comment
Comment