Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dat is precies een beetje superglue daar in de linker onderhoek ?? ( nee nee grapje hoor ). Knap gedaan die lens zelf maken !
De foto zelf is ook wel ok, maar ik krijg geen wow gevoel.
Niet slecht hoor, mooie zachte kleuren.
Ben echter meer benieuwd hoeveel foto's je lensje het gaat uithouden voor je weer mag gaan opereren. Ik hoop dat het hééél lang duurt, maar.....
Ne proficiat alvast voor de eerste gelukte operatie .
Ik ben meer van het weggooi type. Onlangs een klein stukske plastic onder mijn printer gevonden en hij pakte de bladeren niet goed meer.......
Gevolg : Brother ligt al op het containerpark en HP staat reeds te blinken .
Is veel makkelijker maar....... veel duurder.
Ooit zijn mijn body + objectief mij eens voorbijgestoken tijdens het fietsen....... Zat los in een fietstas achteraan de fiets, en op een steile afdaling op kassei, tas eraf, alles eruit...... zie je het gebeuren ?
Canon AE1 + objectief (nog in het analoge tijdperk), beide naar de knoppen.
We hebben tijdens die tocht toch maar geen terrasje meer gedaan en zijn recht naar huis gereden.
Comment