Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Baggaertshof 2 - De armenhuisjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Baggaertshof 2 - De armenhuisjes

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    Ik kan buiten Renée, maar ik kom niet buiten. Wanneer we nu gewoon door het raam kijken zien we duizenden foto's van mooie sneeuwlandschappen of ondergesneeuwde stadsdelen, bomen, struiken....enz. We hoeven zelfs de witbalans niet in te stellen worden, ons geen zorgen te maken over scherpte, perspectief, we hoeven niet te croppen, en zien dat allemaal door onze twee gratis 50 mm objectieven die moeder natuur ons gegeven heeft.
    Op een paar seconden heb je zelfs een pano van zoveel foto's als je maar wil.
    Stelen met de ogen kan o zo mooi en prettig zijn, we moeten daarom niet alles vastleggen.
    Groetjes
    Dat is wel waar, maar Ik woon hier wel langs een drukke baan, waar alles vies en vuil is van het strooizout, en mijn tuin is spijtig genoeg niet zo groot, ten slotte woon ik op de benedenverdieping van een appartementsgebouw, dus van hieruit kan ik geen wijdse pano's zien, maar ben toch tevreden met mijn tuintje, nu komen er heel veel vogels langs voor de voederbak, zo zijn we ook weer tevreden.

Comment

Working...
    X