Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geboorte seppe

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Geboorte seppe

Vandaag had een mooie dag moeten zijn, mama en Seppe naar huis. Vandaag is bij Seppe het rsv virus vastgesteld. Hij is overgebracht naar gasthuisberg te leuven, zijn toestand is momenteel stabiel.
    Hoe een snapshot verbeteren? Klik hier!
    flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
      proficiat met je mooie foto
      en natuurlijk met de kleinzoon hé!
      Ik zou er bijna goesting van krijgen om opa te worden (al wil ik dan zo niet genoemd worden Iemand voorstellen?)
      Pappie en mammie zoals wij sedert 8 januari........ maar dit was omdat er reeds een opa en oma was...... .

On topic : ik vond deze zo mooi dat ik hem reeds gekopieerd heb deze namiddag (op onze kleinzoon wel te verstaan)

Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Pappie en mammie zoals wij sedert 8 januari........ maar dit was omdat er reeds een opa en oma was...... .

On topic : ik vond deze zo mooi dat ik hem reeds gekopieerd heb deze namiddag (op onze kleinzoon wel te verstaan)

Groetjes
        Mogen we de resultaten zien.
        flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eos550 Bekijk bericht
          Mogen we de resultaten zien.
          Spijtig genoeg niet. Mijn zoon wil niet dat er ook maar één foto op het www komt...... en ik kan hem bij zijn uitleg hierover wel volgen.
          Maar, begrijp me niet verkeerd, hijzelf en ook ik hebben er echter geen enkel probleem mee dat anderen dit wel doen. Ieder zijn mening hierover .
          Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Spijtig genoeg niet. Mijn zoon wil niet dat er ook maar één foto op het www komt...... en ik kan hem bij zijn uitleg hierover wel volgen.
            Maar, begrijp me niet verkeerd, hijzelf en ook ik hebben er echter geen enkel probleem mee dat anderen dit wel doen. Ieder zijn mening hierover .
            Groetjes
            Dat begrijp ik zeker. Niet iedereen heeft dit graag.
            flickr

Comment

Proficiat, hij staat er mooi op

Comment

van harte gefeliciteerd! Voor vele jaren een onderwerp , en wat voor één !
                vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Vandaag had een mooie dag moeten zijn, mama en Seppe naar huis. Vandaag is bij Seppe het rsv virus vastgesteld. Hij is overgebracht naar gasthuisberg te leuven, zijn toestand is momenteel stabiel.
                  Hopelijk gaat het al veel beter met Seppe!
                  Touch the Earth...Gently
                  www.passionsenfrance.com

Comment

Oeps ik lees dit nu pas. Bij mijn schoondochter werd een tijdje voor de bevalling (bij een test in UZ Gent) vastgesteld dat zij drager was van dit virus. Daarom kreeg zij net voor de bevalling enkele baxters met antistoffen zodat zij en meteen baby voldoende antistoffen in zich kregen en alles na de bevalling in orde was.
                    Een mens kan blijkbaar niet voorzichtig genoeg zijn en zich op alles en nog wat laten testen hé.
                    Alles zal wel dik in orde komen, alleen jammer dat het naar huiskomen een ietsje vertraagd is voor de kleine hé.
                    Groetjes

Comment

Ik ben toch blij dat ze het in het ziekenhuis gezien hebben. Het gaat al iets beter met Seppe, nu hopen dat het zo blijft.
                      flickr

Comment

Mooi in beeld gebracht,en het zal wel in orde komen met Seppe,Nogmaals proficiat en nog vele mooie opnames,grts,Jozef
                        Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Hij moet nog maar 31% zuurstof bij krijgen, wetende dat in de vrije lucht een goeie 20% zit is dit al goed. De zuurstofsaturatie in zijn bloed schommelt ook rond 97%. Heel goed dus.
                          flickr

Comment

Tof. Da's goed nieuws.
                            Enne van kleinsaf een vechterken..wordt later zeker een grote baas.
                            perman
                            canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Hij moet nog maar 31% zuurstof bij krijgen, wetende dat in de vrije lucht een goeie 20% zit is dit al goed. De zuurstofsaturatie in zijn bloed schommelt ook rond 97%. Heel goed dus.
                              Goed nieuws dus. We duimen ervoor.
                              Mvg.

Comment

Hij eet al terug zijn volledige maaltijden op, zijn zuurstof kan ook bijna weg, kreeg gisteren nog 0,2l. Maandag of dinsdag mag hij naar huis. De mama en papa zijn super blij. Grote broer kijkt er ook al naar uit.
                                flickr

Comment

Working...
                                X