Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mislukt?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mislukt?

Ja vind het ook knap, dit mag wel eens van mij.
    Mvg.

Comment

Zeker knap hoor, alleen beedje jammer van dat overbelichte.
      Mvg, Dylan.
      Fotografie is mijn passie.

Comment

die foto heeft zeker iets hoor
        en indien dit van een bekende fotograaf zou geweest zijn....
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Allee merci gasten, krijg hier eigenlijk wel nog leuke complimenten he.
          Er staat een foto op haar fb, ook van een fotograaf op een feestje, haar haar is ook helemaal 'effen', overbelicht dus. Toen dacht ik, ga hem posten en horen.
          Ik ga deze foto gebruiken als oefenfoto wanneer ik in lagen ga leren werken. De 15de om 8h ga ik ervoor, met goeie koffie.
          Ik wil toch het gele uit haar haar, is ideaal om te oefenen want de achtergrond vind ik top en wil ik echt zo houden qua kleur en licht.
          Last edited by jill.tje; 6 januari 2013, 13:24.
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Ik vind dat je de foto niet moet weggooien zoals je zegt de foto heeft inderdaad iets

mvg jako
            Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

jako

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
              Inderdaad zoals eddy007 zegt.
              Maar wegsmijten? Ik weet niet...misschien kan je er iets van maken genre Andy Warhol (monroe, gevara..enz)
              Ik heb er even mee gespeeld (2 minuten), in Paper Camera (bestaat voor IOS en Android)

en

't zijn maar voorbeeldjes...

Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk 2
              D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

Comment

volgens techneuten is deze foto overbelicht. Voor mij, die meer met een emotioneel oog ziet, is het de juiste belichting en een hele mooie foto.
                Ik heb de raw niet gezien maar mogelijk kan je iets meer detail in jas en haar krijgen met de hoge lichten wat terug te halen, als je daar behoefte zou aan hebben.
                Albums
                Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

O haha, wel, um, 't geeft wel iets... Die laatste vind ik dan de beste, maar ik wil die kant niet op haha.
                  Wel bedankt hoor.

Lazy Charles, ik ga mij daar zeker op toeleggen, ben hier ook vertrokken vanuit de raw, maar kon niet veel meer terughalen.
                  De 15de zit ik samen met een vriend die heel goed met photoshop kan werken, hij heeft er hem ook al eens op toegelegd, en gaan we deze gebruiken
                  om mij te laten oefenen. (Ik kan goed met bewerkingsprogramma om, maar laat me niet in lagen werken he haha.)
                  Ik neem zeker de raw-versie mee dan.
                  Die vriend zei dat overbelichting, soms ook heel mooi kan zijn, en door jullie wordt ik weer zelfzekerder over de foto, want vond hem ook iets hebben,
                  waarvoor dank !!
                  facebook
                  Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
                    O haha, wel, um, 't geeft wel iets... Die laatste vind ik dan de beste, maar ik wil die kant niet op haha.
                    Wel bedankt hoor.
                    't Is ook niet echt mijn ding, overdreven. Maar het was als illustratie (vooral de eerste) van een Andy Warhol, die nog andere kneepjes in zijn mouw had zitten.

Paper Camera heeft een aantal bewerkingen die soms leuk kunnen zijn. En voor die paar euro hoef je het niet te laten. Wat wel machtig is, is dat je de live beelden van de camera van je tablet onmiddellijk ziet, bewerkt en al, dus voordat je afdrukt. Ook video is perfect mogelijk.

Mooie zus. En mooie foto, ik zou inderdaad wat rawbewerking doen om toch wat meer diepte te krijgen.

Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk 2
                    D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

Comment

Mooi portret maar het dichtlopen van het witte haar, denk niet dat je dat nog goed krijgt. Misschien eens omzetten naar Z/W .
                      Photography is an art of observation.

Comment

De bewerkingen van Mnoach zijn wat ik bedoelde...
                        Je kan er mee spelen hé. Je zus staat er inderdaad veel te mooi op (om zo maar weg te smijten).
                        baai de weei "een skoon gezicht". ('k zou ze ook niet zomaar weggooien)
                        En je hoeft geen geld uit te geven voor deze bewerkingen..in photoshop of gimp moet je maar even je fantasie laten gaan en je komt er zo.
                        perman
                        canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Ik vind hem zeker goed. Wat me eigenlijk meer "stoort" dan de overbelichting waar je het over hebt is dat rode licht in de achtergrond links in beeld.

Mooie opname
                          Nikon D700, wat glas en Sony RX100
                          BD2424BE
                          Klik voor meer!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door diabolix Bekijk bericht
                            Ik vind hem zeker goed. Wat me eigenlijk meer "stoort" dan de overbelichting waar je het over hebt is dat rode licht in de achtergrond links in beeld.

Mooie opname
                            Haha, en ik vind dat nu net zo leuk...
                            Perman, zo erg ga ik mij niet laten gaan hoor... En o ja, ik kan straks in laagjes werken he.

Bedankt nog om de reacties.
                            facebook

Comment

Working...
                            X