Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ISO probleem poging twee.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ISO probleem poging twee.

    Ik heb eens geluisterd naar alle tips hier. Hopelijk is deze reportage foto geslaagd?

    Ieperboog Verbeeldt: Portfolio van de Ieperboog. Alle tips zijn welkom!

  • #2
    Re: ISO probleem poging twee.

    Ik bespeur toch nog steeds beweging onscherpte misschien een volgende keer de muzikanten frontaal nemen zodat ze loskomen van elkander.
    Zou u de gegevens van deze foto kunnen prijs geven.

    28kb doet je foto hier niet goed je mag tot 400 kb gaan dan zul je zien dat hij een heel stuk beter erop wordt.
    Last edited by jessey; 31 december 2012, 14:58.

    Comment


    • #3
      Re: ISO probleem poging twee.

      Frontaal is zeker niet mogelijk tenzij op afstand, maar toen stond er teveel volk om nog van zover te schieten. Ik zal de gegevens eens opzoeken. Ik probeer deze vanavond te plaatsen want ik zit mobile.
      Ieperboog Verbeeldt: Portfolio van de Ieperboog. Alle tips zijn welkom!

      Comment


      • #4
        Re: ISO probleem poging twee.

        Wat mij het direct opvalt en me dan blijft storen is het 'floshke' dat net op het hoofd van de persoon op de achtergrond valt.
        Maar op vlak van ruis ziet dit er wel goed uit.

        Comment


        • #5
          Re: ISO probleem poging twee.

          Nog een tip:

          Tinypic
          NOOIT gebruiken.
          TP zal na één of enkele dagen jouw upload automatisch verkleinen tot een
          vrij klein bestandje. Op BD kan ja dan al snel ‘blokjes’ gaan tellen en je gaat
          ‘artefacten’ zien. Verlies aan scherpte etcetera.

          TP = gratis, maar van goedkope rommel word je niet blij.
          Mijn persoonlijke favoriet is Picasawebs (ik heb daar ongeveer 19 Gb aan
          fotowerk staan). Maar er zijn natuurlijk ook andere goede parkeerplaatsen.
          Van waardering geniet ik.
          Van kritiek leer ik.

          Comment


          • #6
            Re: ISO probleem poging twee.

            Ja hoor, ik weet het van Tinypic. ik heb andere mogelijkheden gekregen maar de tijd nog niet gehad om die te bekijken.
            Ieperboog Verbeeldt: Portfolio van de Ieperboog. Alle tips zijn welkom!

            Comment

            Working...
            X