Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het vloerkleed dat niet evenwijdig ligt met de plint aan de muur ondervind ik als storend.
Ja watte man zou het mischien ook dat stofke kunnen zijn dat stoort? Als men nu ook gaat filteren over een tapijt dat wat schuin ligt pppffff
Ik vind het heel goe tapijt scheef of niet. !
Knap hoor en die achtergrond is af, en daarmee bedoel ik het papier op de muur.
mooi zacht licht.
mss eens opnieuw doen en een lager standpunt nemen zodanig dat je de vloer en plint niet meehebt en enkel het papier, of je kan ook het tafeltje dichter bij de muur zetten als je het standpunt niet wil wijzigen.
j kan het ook photoshoppen maar denk dat je sneller afbent met een nieuwe poging.
pas op ik wil zeker niet zeggen dat de vloer en plint storend zijn, het is eerder een suggestie
over de schuine lijnen in de foto door vloer plint en tapijt, tjah storend vind ik het niet, maar hadden deze recht geweest dan was dit een HoF plaat voor mij.
Nogmaals bedankt, ook voor de tips. De foto is genomen in een onbewoond pand (met toestemming van de eigenaars). Hoop er nog een paar te kunnen maken met andere onderwerpen, hopelijk zonder die foutjes ditmaal.
Comment