Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Kijk voor jezelf nog eens hoe deze uitkomt wanneer het rood wat minder
sterk wordt omgezet.
Hen ik al gedaan plaatwerker.
De foto komt dan iets zachter en egaler over maar dat wou ik in dit geval eigenlijk niet.
ik weet het... meestal zet men het rood iets donkerder om bij oude mensen om de rimpels en dergelijke nog meer te accentueren
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Hen ik al gedaan plaatwerker.
De foto komt dan iets zachter en egaler over maar dat wou ik in dit geval eigenlijk niet.
ik weet het... meestal zet men het rood iets donkerder om bij oude mensen om de rimpels en dergelijke nog meer te accentueren
Dank voor jouw antwoord.
Goed dat je een doordachte keuze hebt gemaakt.
Dank voor jouw antwoord.
Goed dat je een doordachte keuze hebt gemaakt.
Weet je wat het probleem is met dit sorrt foto's?
omdat het om uw eigen kinderen gaat bekijk je soms deze foto's niet op een objectieve manier en soms vergeten we wel eens dat dit soort foto's voor andere mensen weinig zegd omdat ze deze kinderen toch niet kennen.
punt is dan dat we ervoor moeten zorgen dat het toch anders als anders is om het boeiend te houden
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
mooi! Heel mooi!
maar...
Ik weet niet, zou ik die oogjes iets oplichten en verscherpen?
(ik kan het hier niet proberen, want geen photoshop aanwezig op laptop)
dus
zoals ik reeds schreef: mooi
en over het oplichten en zo dat was maar een vraag, hé
Normaal zou ik dat zelf eerst hebben uitgetest, maar hier heb ik geen fotoshop
Comment