Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Je compo, de laagjes, de zee, de lucht en de regenboog zijn super .
Je hebt alleen wat hard licht op de cabines en flirt met het wit. Misschien het wit op de cabines iets temperen (midden en links)?
Toch een knap plaatje.
mvg,
Eddy
Ik zie dit nu pas, wegens de koppijn van de laatste week nog niet veel gesnuffeld hier.
Ik vind dit heel mooi, alleen de verscherping er iets over, kijk eens naar het zand dat tegen de cabines ligt.
Maar qua kleur, compo en zo, sùper.
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
mooi!
Toch ietsje kritisch zijn:
een heel klein stapje naar links, zodat je mooi in het midden van die middelste kabine zou gestaan hebben.
Kan je die regenboog iets oplichten?
mooi!
een heel klein stapje naar links, zodat je mooi in het midden van die middelste kabine zou gestaan hebben.
Ik kan NoenkelMi hier wel volgen .
Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150
mooi!
Klopt mensen, moest iets meer naar links gestaan hebben. Maar ik wou zeker die regenboog erbij, hij was snel aan het verdwijnen dus moest ik snel handelen. Hoe ik de regenboog iets moet verlichten weet ik niet, dus als er iemand het weet mag u het laten weten. Is deze teveel verscherpt ? Ik dacht het niet maar als het wel zo is ga ik de verscherping in de toekomst verminderen.
Iedereen bedankt om te reageren.
Groetjes.
Comment