Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Boem!
Collapse
X
-
-
Re: Boem!
leuk zo tussen die bomen.
hoop dat ze het niet afvuren want dan schrikt die vogel zich ook van haar nestSony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6
-
Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk berichtIk zie geen foto...
Jan
Nog steeds je nieuwe smartphone aan het 'testen' Sien .
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtIk nu ook niet meer, daar straks wel .
Groetjes
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lientje08 Bekijk berichtVrij vervelend probleem, smartphone loskoppen van alle cloud toepassingen ( moet je eigenlijk altijd doen, voor in het geval van )vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtIk nu ook niet meer, daar straks wel .
Groetjesvriendelijke groeten, Sien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtHela, is dat niet het kanon op de dijk in Sloten vlakbij het brugje !
Ik zou het toch rechtzetten Sien.
Groetjesvriendelijke groeten, Sien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtJa dat is daar, bomen staan toch recht? Kanon staat wat 'kwikkel'!
PS Ik heb me vandaag ook zo'n smartdinges gekocht...... ik ga moeten oppassen dus.
Ik denk dat ik het ding eerst eens goed ga proberen te leren kennen voor ik er mee ga werken.
Terwijl ik dat doe, becommentarieer ik niet ijverig foto's, wat enkelen me in dank zullen afnemen .
Groetjes
Comment
-
Comment