Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is er mis met deze foto?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wat is er mis met deze foto?

Oorspronkelijk geplaatst door MadeByLaura Bekijk bericht
    Ik weet het zelf niet of er iets mist of dat er iets mis is..
    Zal het dan nog eens vragen. Plaats dan eens het origineel maar dan op een groter formaat dat je nu gebruikt hebt
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Comment

Het balans zit in deze foto niet echt lekker in deze foto volgens mij ligt de focus buiteb of op het raam in plaats van op het model

Comment

ik mis ook nie echt iets.
        mss es portret uitsnede proberen, juist de meid die naar buiten tuurt zonder al te veel trein interieur
        nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
          ik mis ook nie echt iets.
          mss es portret uitsnede proberen, juist de meid die naar buiten tuurt zonder al te veel trein interieur
          Ga ik eens proberen (:

Comment

Wat ik mis is de weerspiegeling van die meid in het raam.

Comment

Je zit hier met 2 elementen, enerzijds zit het model binnen waar het donkerder is dan buiten. Wat men buiten bij landschappen doet is een grijverloopfilter gebruiken om dat verschil op te vangen. Binnen kan je daar een flits voor gebruiken, je zal dan zien dat de lucht ook niet meer zo fel uitgebrand zal zijn. De flits zal uw model oplichten en uiteraard niet de lucht waardoor er een balans tussen beide ontstaat. Probeer thuis maar eens uit. Zoek ook eens op de website van canon naar flash Works, staat er mooi op uitgelegd.
              Hoe een snapshot verbeteren? Klik hier!
              flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eos550 Bekijk bericht
                Je zit hier met 2 elementen, enerzijds zit het model binnen waar het donkerder is dan buiten. Wat men buiten bij landschappen doet is een grijverloopfilter gebruiken om dat verschil op te vangen. Binnen kan je daar een flits voor gebruiken, je zal dan zien dat de lucht ook niet meer zo fel uitgebrand zal zijn. De flits zal uw model oplichten en uiteraard niet de lucht waardoor er een balans tussen beide ontstaat. Probeer thuis maar eens uit. Zoek ook eens op de website van canon naar flash Works, staat er mooi op uitgelegd.
                Wel rekening houden dat er een reflectie van de flash in het raam zichtbaar kan zijnen daardoor ook in de bril
                Robby Bb
                Minder tijd achter de computer
                Is meer tijd achter de camera

Comment

Om te antwoorden op de vraag in de titel : niks.
                  Of wil je zeggen dat je iets mist in de foto : daar kan ik niet op antwoorden, wilde je een foto van je vriendin, die heb je ;
                  wilde je een foto van je vriendin in de trein, die heb je ;
                  wilde je een foto van je vriendin die het voorbijglijdende/razende landschap bekijkt van uit de trein, die heb je
                  Wat wilde je precies weergeven met je foto ? Wanneer we dat weten kunnen we antwoorden op die vraag.
                  Enne, please wat groter plaatsen misschien.
                  Groetjes

Comment

Working...
                  X