Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooi!
Ik weet niet welk diafragma je gebruikt hebt, maar de dof vind ik in ieder geval goed gekozen.
Je kan nog net zien waar de foto zich situeert.
En die kerstlichtjes zijn een mooi extraatje.
Croppen hoeft hier voor mij ook niet.
exifs bij gezet, dan voor reactie
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Voor mij echt een hele mooie Sien, alhoewel ik persoonlijk zou croppen tot het stukje houten leuning rechtsonder helemaal weg is.
Dat een leeg jeneverglas (-plastiek ?) zo'n mooie foto kan opleveren.
Dat je daaraan denkt wanneer je dit ziet staan op de leuning rond de schaatspiste verdient reeds een pluim.
PS wie hierin een lege 'beker' glühwein in ziet, moet wel dringend eens een kerstmarkt bezoeken, maar ja daar is het nu te laat voor zeker .
Voor mij echt een hele mooie Sien, alhoewel ik persoonlijk zou croppen tot het stukje houten leuning rechtsonder helemaal weg is.
Dat een leeg jeneverglas (-plastiek ?) zo'n mooie foto kan opleveren.
Dat je daaraan denkt wanneer je dit ziet staan op de leuning rond de schaatspiste verdient reeds een pluim.
PS wie hierin een lege 'beker' glühwein in ziet, moet wel dringend eens een kerstmarkt bezoeken, maar ja daar is het nu te laat voor zeker .
Groetjes
schoot wel spontaan in de lach bij jouw (ps) schrijven! En amai chapeau voor jouw nazien en becommentarieren van al de posting die jij had gemist! Een hele boterham!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
schoot wel spontaan in de lach bij jouw (ps) schrijven! En amai chapeau voor jouw nazien en becommentarieren van al de posting die jij had gemist! Een hele boterham!
Ik begin het einde van de tunnel te zien. Maar acht wat, zolang het nat en winderig is buiten.....
Ik zit hier lekker naast de radiator met een glaasje rode wijn (niet heel de dag hé, maar nu toch )
Groetjes
Comment