Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

op glad ijs ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• op glad ijs ...

hey iedereen , graag had ik van jullie tips en /of commentaar gekregen op deze foto

ik ben nl pas begonnen met foto's te trekken ( allez ja , met een deftig toestel dan toch)

dus laat je maar gaan .....
    en kan er mij iemand uitleggen hoe je een foto direct kan laten zien op het forum ipv die link ?

info over foto
    eos 600d
    f6.3
    1/2000
    iso100

Moderator Note: Deze link

brengt je bij de helpdesk, die je alles vertelt over hoe een foto te plaatsen.
    In het kort:
    1. foto verkleinen om te voldoen aan de BD-normen (max. 900 pixels langste zijde). Daarvoor zijn verschillende softwareprogramma's bruikbaar.
    2. foto uploaden naar een hosting site van keuze (bv Photobucket, Dropbox, Flickr, Picasaweb...) en het adres van de foto noteren. Een adres begint normaal met http en eindigt op jpg (= formaat van het bestand)
    3. dat adres in je post tussen de image tags (IMG) plaatsen.
    Succes!
    Mvg,
    luc
    Last edited by lucske_40; 14 december 2012, 18:02.

Re: op glad ijs ...

Klick eens op BD HELPDESK (vlak onder 'Nieuwe berichten'.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

Comment

Re: op glad ijs ...

Ik zie dat je helemaal niks meer ondernomen hebt na de tip van Plaatwerker, wat op zich reeds spijtig is.
      Wat de foto betreft, deze is helemaal niet scherp.
      Je bent ook niet meteen met het makkelijkste begonnen hier hé.
      Eerst eens de plaatsing hier onder de knie krijgen en dan de foto eens opnieuw gaan maken, we staan nog maar aan het begin van de winter, het vriest heus nog wel eens dicht.
      Groetjes

Comment

Working...
      X