Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
maar ik vind de achtergrond te druk waar door deze met de aandacht gaat lopen.
blijven spelen met die sluitertijd
op een dag maak je een knaller daar ben ik vrij wel zeker van.
De bedoeling was om met de flits te bevriezen maar je moet daarvoor je externe flits aan zetten anders flitst die ni
De geflitste foto is wel al in de vuilbak beland en deze vind ik wel iets hebben.
De witte lijn in de rij richting en de natte/droge vlekken op de grond vind ik een meerwaarde aan het beeld.
De bedoeling was om met de flits te bevriezen maar je moet daarvoor je externe flits aan zetten anders flitst die ni
De geflitste foto is wel al in de vuilbak beland en deze vind ik wel iets hebben.
De witte lijn in de rij richting en de natte/droge vlekken op de grond vind ik een meerwaarde aan het beeld.
euum ja
al je flits al eens geprobeerd zonder batterijen, wel dat lukt ook niet
die lijnen vind ik ook leuk, maar de auto's leiden mij af.
idd pannen en flitsen gaan niet echt samen, begrijp niet goed waarom maar het komt zelden goed.
als je je flitser op strobo.... flitsen zet kan je ook nog heel mooie effecten bekomen.
spelen en proberen.
ik moet nu wel eerlijk toegeven dat hij mijn bureaubladtest niet heeft kunnen doorstaan.
(Als een foto na een paar dagen terug van het bureaublad verdwijnt is hij meestal toch niet zo goed)
Comment