Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ontwakend
Collapse
X
-
-
Re: ontwakend
sien sien sien, dit had je toch moeten zien!
hij staat heel schuin, en dan die lensflare, .......
ander en beter.
-
Sien, ik denk te weten wat jij mist. Een simpel "post-it je".
Schrijf hierop...wat je beslist moet nakijken in je foto's (zoals scheefstand - scherpte - e.d.)
en kleef dit op een opvallende plaats aan de rand van je beeldscherm.
Het kan je helpen een kritische kijk te krijgen op je eigen foto's.
Sien, dit is niet slecht of verkeerdelijk bedoeld hoor, want je hebt wel een fotografische kijk maar mist dikwijls de afwerking (door gebrek aan een zelfkritische blik).
Allée vooruit, hop naar de volgende (en betere).perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Comment
-
heeeel slechte opname Sien.
we weten gewoon dat je veel beter kan en dat heb je hier meerdere keren bewezen.
waarom plaats je dan zo,n slechte opname.
of neem je gewoon een loopje met ons..?
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Ja Sientje... ik heb er ook al veel betere van jou gezien .
Je kan de foto toch nog zichtbaar weergeven door onderaan op bewerken te klikken en de foto in te voegen zoals het hoort .Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk berichtBest we hier niet zo reageren gelijk in Plaatbewerker zijn topics...
En nu mag deze post ook onder tafel verdwijnen.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtdan zwijgen we nog over 'zijn' reacties. Gelukkig blijf ik daar van gespaard, ben al dikwijls genoeg onder tafel gedoken. Maar laat het hier aub plezant blijven. Krijg dan liever geen reacties hoor!
En nu mag deze post ook onder tafel verdwijnen.facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment
-
Zonder de lensflare zou de foto (compo en beeld )wel goed zijn grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
best wel aardig toch.
die flare is jammer.
heb nog niet naar het histogram gekekenSony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtdan zwijgen we nog over 'zijn' reacties. Gelukkig blijf ik daar van gespaard, ben al dikwijls genoeg onder tafel gedoken. Maar laat het hier aub plezant blijven. Krijg dan liever geen reacties hoor!
En nu mag deze post ook onder tafel verdwijnen.
en zeker niet afgeven,
ik ben er van overtuigd dat de bovenstaande opmerkingen met goede bedoelingen geschreven zijn.
eveneens ben ik er van overtuigd dat we allemaal nog dergelijke shots maken, alleen posten wij deze hier niet ;-)
wie was het ook alweer die zij: een goeie fotograaf kan veel weggooien;
: als ik op de 100 foto's 1goeie heb ben ik al te vreden
: de eerste 10000 foto's zijn voor de vuilbak
3 uitspraken van gerenomeerde fotografen
zoals perman schrijft wees kritisch op je beelden
beter 1 goeie dan 10 halfbakken ;-)
groetjes
renske
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk berichthey sientje kop op hé
en zeker niet afgeven,
ik ben er van overtuigd dat de bovenstaande opmerkingen met goede bedoelingen geschreven zijn.
eveneens ben ik er van overtuigd dat we allemaal nog dergelijke shots maken, alleen posten wij deze hier niet ;-)
wie was het ook alweer die zij: een goeie fotograaf kan veel weggooien;
: als ik op de 100 foto's 1goeie heb ben ik al te vreden
: de eerste 10000 foto's zijn voor de vuilbak
3 uitspraken van gerenomeerde fotografen
zoals perman schrijft wees kritisch op je beelden
beter 1 goeie dan 10 halfbakken ;-)
groetjes
renske
Helemaal eens met renske.
Bij iedere foto kritisch zijn en zeker op de afwerking voordat je hem gaat posten!Heb nog zoveel te leren
Comment
Comment