Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ardea

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ardea

    .





    mvg Wilfried

    7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

  • #2
    Re: ardea

    Zoals gewoonlijk heb jij de vogel, in dit geval reiger, weer uitermate mooi in beeld. Ik vind het alleen jammer dat de achtergrond zo druk oogt.
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: ardea

      Dit vind ik een heel prachtige foto!

      Ik heb deze zomer verschillende reigers proberen te fotograferen, maar het is mij nooit gelukt die dicht genoeg te benaderen. Zelfs van heel ver vlogen ze al weg als ze nog maar een klein beetje beweging detecteerde. Volgend jaar toch eens proberen met een observatie tent in de buurt op te stellen en dan geduldig wachten tot er eentje langskomt.

      En... persoonlijk vind ik de achtergrond niet te druk. Het is nu eenmaal de plaatsen waar zij zich meestal bevinden.
      Mvg,
      Rudy Mas
      Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

      Comment


      • #4
        Re: ardea

        Mooie scherpe opname van deze reiger, de achtergrond is wel redelijk druk, maar in feite zijn natuurlijke omgeving, spijtig dat hij zo graag de vissen uit mijn vijver haalt. De kleuren zijn heel natuurlijk
        Renée

        Comment


        • #5
          Re: ardea

          mooi
          Pentax K30 ; 18-135mm f/3.5-5.6 WR
          Teachers open the door... You enter by yourself

          Comment


          • #6
            Re: ardea

            de achtergrond stoort mij totaal niet, prachtig plaatje, mooie voorgrond met die waterlelies en de zitstok
            heel scherp, knap

            Comment


            • #7
              Re: ardea

              Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk bericht
              Dit vind ik een heel prachtige foto!

              Ik heb deze zomer verschillende reigers proberen te fotograferen, maar het is mij nooit gelukt die dicht genoeg te benaderen. Zelfs van heel ver vlogen ze al weg als ze nog maar een klein beetje beweging detecteerde. Volgend jaar toch eens proberen met een observatie tent in de buurt op te stellen en dan geduldig wachten tot er eentje langskomt.

              En... persoonlijk vind ik de achtergrond niet te druk. Het is nu eenmaal de plaatsen waar zij zich meestal bevinden.
              in Bourgoyen - Ossemeersen kan je ze vrij dicht benaderen,
              er zitten er ook verschillende samen met grote en kleine zilverreigers
              zoals overal ga je beter tijdens de week

              Comment


              • #8
                Re: ardea

                mooi genomen!
                ik probeer...
                mijn Fijsboecq en mijn flickr

                Comment


                • #9
                  Re: ardea

                  Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk bericht
                  Dit vind ik een heel prachtige foto!

                  Ik heb deze zomer verschillende reigers proberen te fotograferen, maar het is mij nooit gelukt die dicht genoeg te benaderen. Zelfs van heel ver vlogen ze al weg als ze nog maar een klein beetje beweging detecteerde. Volgend jaar toch eens proberen met een observatie tent in de buurt op te stellen en dan geduldig wachten tot er eentje langskomt.

                  En... persoonlijk vind ik de achtergrond niet te druk. Het is nu eenmaal de plaatsen waar zij zich meestal bevinden.
                  Hier lopen ze vaak gewoon op straat tussen de mensen.

                  Mooie foto van de reiger in zijn habitat.
                  Van waardering geniet ik.
                  Van kritiek leer ik.

                  Comment


                  • #10
                    Re: ardea

                    Knap Wilfried
                    Reiger staat in zijn natuurlijke omgeving en vlak bij het hoge riet dus om die beter te isoleren van de achtergrond ?? .... nee hoor , mooi
                    Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

                    Comment


                    • #11
                      Re: ardea

                      Hij staat er heel mooi op Wilfried. De compo is goed en de achtergrond stoort me helemaal niet.
                      Wat ik wel heb, en het ligt misschien aan mij omdat niemand anders erop reageert, is dat ik een gevoel van oververscherping heb.
                      Ik meen een randje rond de reiger te zien. Kan misschien ook liggen omdat je aan het uiteinde van je lens zat?
                      Maar anders knap gedaan hoor
                      Groetjes,
                      Dominic

                      Comment


                      • #12
                        Re: ardea

                        Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
                        Hij staat er heel mooi op Wilfried. De compo is goed en de achtergrond stoort me helemaal niet.
                        Wat ik wel heb, en het ligt misschien aan mij omdat niemand anders erop reageert, is dat ik een gevoel van oververscherping heb.
                        Ik meen een randje rond de reiger te zien. Kan misschien ook liggen omdat je aan het uiteinde van je lens zat?
                        Maar anders knap gedaan hoor
                        +1
                        Ik heb ook dat gevoel van oververscherping, de BG vind ik goed.
                        mvg,
                        Eddy
                        Smaken verschillen

                        Comment


                        • #13
                          Re: ardea

                          Goed gebracht en scherp,grts,Jozef
                          Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

                          Comment


                          • #14
                            Re: ardea

                            mooi, loop ook dikwijls op de bourgoyen, maar kan zo nog niet "vangen"
                            groetjes aline

                            Comment


                            • #15
                              Re: ardea

                              Voor mij niet hoor, sorry, veel te scherp, te hard licht...
                              facebook
                              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                              Comment

                              Working...
                              X