Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooi scherp, maar voor mij "te goed belicht" door de flits.
Van een release "party" en met de gekleurde belichting op de achtergrond, zie ik hiervan dan ook graag het resultaat op de foto/persoon.
Had mooier geweest als het decor niet weggepoetst was, tis trouwens slordig gedaan want tussen hoofd en hand heb je het vergeten weg te poetsen.
Sfeer op de persoon is ook helemaal weggeflitst wat toch jammer is bij zo'n foto's.
Begrijp trouwens niet waarom je op 70% van je foto's altijd die achtergrond zwart wil hebben door eraan te poetsen of knippen, heb er al vaker zo zien voorbij komen.
Als je der dan toch persé een andere achtergrond bij wil zoals op deze, waarom dan niet gekozen voor iets wat erbij past? vb een DJ-booth, discotheek, podium of dergelijke... genoeg stockfoto's of eigen materiaal die daar bruikbaar voor zijn.
enigste wat ik kan zeggen is dat ie goed scherp is en op een goed moment genomen is.
Had mooier geweest als het decor niet weggepoetst was, tis trouwens slordig gedaan want tussen hoofd en hand heb je het vergeten weg te poetsen.
Sfeer op de persoon is ook helemaal weggeflitst wat toch jammer is bij zo'n foto's.
Begrijp trouwens niet waarom je op 70% van je foto's altijd die achtergrond zwart wil hebben door eraan te poetsen of knippen, heb er al vaker zo zien voorbij komen.
Als je der dan toch persé een andere achtergrond bij wil zoals op deze, waarom dan niet gekozen voor iets wat erbij past? vb een DJ-booth, discotheek, podium of dergelijke... genoeg stockfoto's of eigen materiaal die daar bruikbaar voor zijn.
enigste wat ik kan zeggen is dat ie goed scherp is en op een goed moment genomen is.
Grtz david
Bedankt David
Voor je opmerkzaamheid .
Ik ben inderdaad dat stukje vergeten weg te poetsen.
Maar als je het wil mag je de origineel ook bewerken hoor dan zal je zien dat ik niet veel veranderd heb alleen storende elementen heb verwijderd
Comment