Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Solnedgang

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Solnedgang

voor mij wel
    mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Je "moest" bij je eerste gedacht gebleven zijn.

er wordt hier veel te vlug ingegaan op de verzuchtingen, denkpistes, insinuaties (gelukkig goedbedoeld) van anderen.
      perman
      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
        Je "moest" bij je eerste gedacht gebleven zijn.

er wordt hier veel te vlug ingegaan op de verzuchtingen, denkpistes, insinuaties (gelukkig goedbedoeld) van anderen.
        +1
        en "croppen" is hier ook de sport aan 't worden.
        mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

Comment

Voor mij ook de originele,Michel,knap gebracht,grts,Jozef
          Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Haha, yo go Michel !!
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
              Nog steeds mag het lichter.
              Ook redelijk vergeetachtig zeker, kwestie van histogram, helderheid en dergelijke?????

zonder te willen kwetsen, maar ze hebben daar tegenwoordig bollekes voor.
              Kijk toch even na Plaatwerker!!!
              perman

Comment

Ook redelijk vergeetachtig zeker, kwestie van histogram, helderheid en dergelijke?????

zonder te willen kwetsen, maar ze hebben daar tegenwoordig bollekes voor.
                Kijk toch even na Plaatwerker!!!
                Voor de goede orde: mijn commentaar #7 was gemaakt op basis van de eerste update.

Verder klinkt u wat belerend en ik vermoed dat uw veronderstellingen zijn gebaseerd
                op uw eigen verwachtingen en niet op het commentaar dat ik heb gegeven. Die 'bollekes'
                begrijp ik niet maar dat zal wel te maken hebben met mijn Vlaamsetaal-achterstand.
                Van waardering geniet ik.
                Van kritiek leer ik.

Comment

Voor de goede orde: mijn commentaar #7 was gemaakt op basis van de eerste update.
                  Verder klinkt u wat belerend en ik vermoed dat uw veronderstellingen zijn gebaseerd
                  op uw eigen verwachtingen en niet op het commentaar dat ik heb gegeven. Die 'bollekes'
                  begrijp ik niet maar dat zal wel te maken hebben met mijn Vlaamsetaal-achterstand.
                  Des te slechter, want die eerste vertoont al clipping in de hoge lichten....

en wat die Vlaamsetaal-achterstand, zoals jij het noemt, betreft..jouw taalgebruik doet eerder Vlaams vermoeden dan Nederlands.
                  Geen probleem dus, denk ik i.v.m. begrijpen wat bedoeld.
                  perman

Comment

Des te slechter, want die eerste vertoont al clipping in de hoge lichten....

en wat die Vlaamsetaal-achterstand, zoals jij het noemt, betreft..jouw taalgebruik doet eerder Vlaams vermoeden dan Nederlands.
                    Geen probleem dus, denk ik i.v.m. begrijpen wat bedoeld.
                    Over dat clipping-aspect zal ik na het weekend met u in PB van gedachten wisselen.
                    Werkend op een Vlaamstalig forum zal er wel sprake zijn van enige besmetting.
                    Maar de 'bollekes' blijft u mij schuldig, die begrijp ik nog steeds niet.
                    Van waardering geniet ik.
                    Van kritiek leer ik.

Comment

Over dat clipping-aspect zal ik na het weekend met u in PB van gedachten wisselen.
                      Werkend op een Vlaamstalig forum zal er wel sprake zijn van enige besmetting.
                      Maar de 'bollekes' blijft u mij schuldig, die begrijp ik nog steeds niet.
                      = pillen, geneesmiddelen.....maar in mijn/deze context eerder lachend bedoeld.

PS ik zie al uit naar een PB-tje van jou. We kunnen er maar uit leren en van gedachten wisselen.
                      perman

Comment

of het de mooiste is laat ik in het midden, maar hij is zeker steen goed.

Comment

Working...
                        X