Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ook redelijk vergeetachtig zeker, kwestie van histogram, helderheid en dergelijke?????
zonder te willen kwetsen, maar ze hebben daar tegenwoordig bollekes voor.
Kijk toch even na Plaatwerker!!!
Voor de goede orde: mijn commentaar #7 was gemaakt op basis van de eerste update.
Verder klinkt u wat belerend en ik vermoed dat uw veronderstellingen zijn gebaseerd
op uw eigen verwachtingen en niet op het commentaar dat ik heb gegeven. Die 'bollekes'
begrijp ik niet maar dat zal wel te maken hebben met mijn Vlaamsetaal-achterstand.
Voor de goede orde: mijn commentaar #7 was gemaakt op basis van de eerste update.
Verder klinkt u wat belerend en ik vermoed dat uw veronderstellingen zijn gebaseerd
op uw eigen verwachtingen en niet op het commentaar dat ik heb gegeven. Die 'bollekes'
begrijp ik niet maar dat zal wel te maken hebben met mijn Vlaamsetaal-achterstand.
Des te slechter, want die eerste vertoont al clipping in de hoge lichten....
en wat die Vlaamsetaal-achterstand, zoals jij het noemt, betreft..jouw taalgebruik doet eerder Vlaams vermoeden dan Nederlands.
Geen probleem dus, denk ik i.v.m. begrijpen wat bedoeld.
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Des te slechter, want die eerste vertoont al clipping in de hoge lichten....
en wat die Vlaamsetaal-achterstand, zoals jij het noemt, betreft..jouw taalgebruik doet eerder Vlaams vermoeden dan Nederlands.
Geen probleem dus, denk ik i.v.m. begrijpen wat bedoeld.
Over dat clipping-aspect zal ik na het weekend met u in PB van gedachten wisselen.
Werkend op een Vlaamstalig forum zal er wel sprake zijn van enige besmetting.
Maar de 'bollekes' blijft u mij schuldig, die begrijp ik nog steeds niet.
Over dat clipping-aspect zal ik na het weekend met u in PB van gedachten wisselen.
Werkend op een Vlaamstalig forum zal er wel sprake zijn van enige besmetting.
Maar de 'bollekes' blijft u mij schuldig, die begrijp ik nog steeds niet.
= pillen, geneesmiddelen.....maar in mijn/deze context eerder lachend bedoeld.
PS ik zie al uit naar een PB-tje van jou. We kunnen er maar uit leren en van gedachten wisselen.
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Comment