Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooi lijnenspel ...
ZOu misschien nog eens wat uitsnedes proberen .... Een deel van de trein vanonder af en dan enkel de suggestie laten van het dak van de trein met dan het dak van het station.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Mooi lijnenspel ...
ZOu misschien nog eens wat uitsnedes proberen .... Een deel van de trein vanonder af en dan enkel de suggestie laten van het dak van de trein met dan het dak van het station.
groeten,
deka
Waarom croppen
Voor mij moet er een goede reden zijn om te croppen, anders komt dit overeen met pixels wegsnijden.
mvg,
Eddy
Dit croppen is voor niks nodig. Croppen is precies een nationale sport aan het worden :-)
croppen is cadreren, wat je laten liggen hebt wanneer je de foto nam, niks mis mee
boven zou ik toch de scheiding van het dak in de hoek laten vertrekken, een stukje croppen
Als er dan toch moet gecropt worden dan zou ik dat hokje eraf snijden,
maar ik vind hem eigenlijk goed zoals hij is.
Misschien is het ook mooi om vanuit dit standpunt een foto te maken zonder trein. (Die heb je waarschijnlijk wel )
Grts, Koen.
De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!
Iedereen bedankt voor 't kijken en de reacties.
Ik ga niet croppen, niet in 't midden, niet rechts en niet boven. De compo (trein en lijnen naar hetzelfde punt) is voor mij voldoende.
Alle lijntjes vanuit een hoek laten vertrekken kan, maar maakt een foto voorspelbaar en haalt soms wat spanning weg.
mvg,
Eddy
Ik ben al zovele malen komen kijken naar deze en weet het nu nog altijd niet.
vind hem zeker niet slecht laat dat al iets zijn, ik veronderstel dat ik met mijn rug tegen de muur sta bij deze foto en aangezien ik al zovele malen komen kijken ben zal het wel een goed iets zijn.
Ik ben hier ook al paar keer komen kijken, compo vind ik niet mis zeker niet, moet niet gecropt worden ook hoor
voor mij. Ik heb meer moeite met de doffe kleuren, maar dat komt door de vervuiling zeker? Moest dat nu eens een
nieuwe glimmende blinkende coole trein zijn...
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment