Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Met mijn nieuwe de nikon AF-S 50mm f1.8.
Maar 't kan gerust zijn ik tijdens het drukken een beetje naar voor ging, ik stond half schuin en wou vlug weer weg hahaha!
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Wel, ik zat sterk te twijfelen om mijn 55-200mm erop te zetten. Maar ik dacht dan aan het feit, dat je lens pas scherpere foto's maakt wanneer je iets
hoger gaat in f-waarde. Bij de 55-200mm ging ik dus al naar f8 moeten gaan of zo. Dan moet mijn iso omhoog en dat zag ik niet zitten want ik heb geen goeie
iso-prestaties. Daarmee ik toch voor deze koos, dan kon ik op f4 en mijn sluitertijd wat omhoog voor mijn shaky-hand en kon ik mijn iso lager houden.
Is eigenlijk 75mm op mijn camera. Bedankt Wielfried.
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Toen ik de eerste bekeek dacht ik onmiddellijk, waarom cropt ze links dat stuk etalage niet weg...... en zie op de derde is het gebeurd.
Vandaar mijn voorkeur voor de derde.
Straatfotografie...... ik vraag nooit toelating..... het is ook niet nodig, omdat ik nooit zomaar mensen op straat fotografeer. Ik ben er van overtuigd dat 99 % dit niet graag heeft, tenzij hij/zij met één of andere act bezig is, en ze dan wat geld in hun mutsje verwachten.
Waag het alleszins nooit om van mij een foto te nemen, of het zal met een behoorlijke tele moeten zijn, zodat ik het niet opmerk .
Dus, als die man denkt, dan heeft in mijn ogen groot gelijk, vooral als ik dan nog lees dat Jill na het maken van de foto zich vlug uit de voeten maakt..... stel U in de plaats van die man......
Groetjes
Ik maakte me uit de voeten omdat ik drempelvrees heb!!!
Ik zou je niet eens verkennen Djivan dus geen paniek hihi.
Tsja, maar die man weet niet dat het is omdat je drempelvrees hebt hé.
En voor dat tweede, ik panikeer niet, want ik ben toch geen klik waard Jill..... .
Groetjes
Comment