Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Moet meteen aan Charlie Chaplin denken. En met hem aan alle zwervers.
En met alle zwervers ook een beetje aan mezelf. Al zwerf ik meestal maar
in gedachten. Mooi beeld.
Bedankt voor het reageren op mijn beeld. Ik wist dat ie nogal opvallend was. Maar ik begon de laatste tijd toch vragen te krijgen. Ik dacht zal het maar deze keer goed benadrukken. Dus viel het op.
Het beeld dat waarvoor ik zelf kies is die tweede. Maar postte de die eerste.
@ Doudeke : ja, charlie chaplin. Leuke kerel is me dat. Maar deze man heb ik vooral gefotografeerd om de nadruk te leggen dat er iets mis is met onze maatschappij. Ze dagen meer en meer op en dat is niet normaal. En vrees dat het maar een begin is. Hopelijk komen politicus hier ook soms kijken. Ik vrees dat ze buiten de werkelijkheid leven. Steeds op zoek naar nog meer geld en de mensen worden armer.... met zekere en ernstiger gevolgen voor de toekomst.
Mijn boodschap is verhoog de koopkracht en de economie zal weer draaien.
@ perman : En volgens jou welk zijn de juiste kleuren ? Ik leer graag bij zie je. Ik heb slechts gewone courante bewerkingen uitgevoerd, en een bruine kleurzeem verwijderd. Ik heb zelfs de kleur niet doorgedrukt, wat ik wel met mijn stenen of tegels heb gedaan.
Trouwens bij zulk foto kom ik doorgaans niet aan de kleuren.
Ik maak immers duidelijk een verschil tussen mijn creatief werk en een gewone foto.
bij zw zit het anders : bij het omzetten heb je interest om bepaalde kleuren te accentueren. Dat heb ik in mijn boek over zw fotografie gelezen. Dus doe ik dat dan ook. (maar je sprak toch over de gekleurde versie ?)
@ perman : En volgens jou welk zijn de juiste kleuren ? Ik leer graag bij zie je. Ik heb slechts gewone courante bewerkingen uitgevoerd, en een bruine kleurzeem verwijderd. Ik heb zelfs de kleur niet doorgedrukt, wat ik wel met mijn stenen of tegels heb gedaan.
Trouwens bij zulk foto kom ik doorgaans niet aan de kleuren.
Ik maak immers duidelijk een verschil tussen mijn creatief werk en een gewone foto.
bij zw zit het anders : bij het omzetten heb je interest om bepaalde kleuren te accentueren. Dat heb ik in mijn boek over zw fotografie gelezen. Dus doe ik dat dan ook. (maar je sprak toch over de gekleurde versie ?)
Wel, ik heb hier op jouw kleurversie gereageerd omdat ik nog nooit grond, aarde gezien heb met een "paarse" schijn...
Misschien en ik zeg wel misschien kan dit beter kloppen..geef een gil en ie is weg
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Comment