Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bijna kerst...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bijna kerst...

Hello,
    ben de hele avond bezig geweest met taarten fotograferen.
    Ook nog wat andere dingen gefotografeerd, is voor een vriendin. Mijn living was van dienst.

De bollekes op de achtergrond zijn mijn kerstbollen die ik opgehangen heb.
    't Zijn er twee hoor. Hoop jullie ze mooi vinden.

f2 1/45 iso280

f1.8 (offcorse ) 1/125 iso280

Merci om te kijken iedereen.
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Re: Bijna kerst...

Mooie bollen op de achtergrond Pix zijn misschien ietsje donker maar verder wel zeer ok.

Cheers,
    F.

Comment

2 is leuk
      scherpte uiltje ligt precies iets verkeerd
      ik probeer...
      mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Bij het uiltje ligt, zoals noenkelMi reeds schreef, de scherpte iets te laag, het ware volgens mij beter geweest op het uilenkopje.
        Met die 1.8 is de dof natuurlijk heel beperkt, en als je niet precies mikt met je scherpstelpunt, zit je er vlug naast.
        De tweede is mij ietsje te donker.
        Groetjes

Comment

Merci om de reactie's, ik vond deze twee wel geslaagd, het uiltje is uiteraard ook naverscherpt, ik zal het eens opnieuw doen zonder het staartje erbij.
          De ''donkerte'' of hoe zeg je het ook, vind ik net de sfeer uitstralen, heb ze wel opgelicht hoor, maar nog verder...?
          But, thanks!
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Jill.tje, je zit juist achter je onderwerp of toch de blikvanger (het uiltje) met een helder punt. Dit gaat altijd voor problemen blijven zorgen..
            Bij foto twee idem dito...
            Je mag de sfeer van "donkerte" wel proeven, maar het mag niet ten koste komen van..
            Enne f1.8, 't is weinig hoor....van dieptescherpte. (op statief ermee en ietsje kleiner gaan in diafragma)
            perman
            canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Vind het twee geslaagde onderwerpjes,bijna goed in beeld gebracht,grts,Jozef
              Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Merciiiii
                Voor beide kanten van de commentaren.
                facebook

Comment

Scherp of (juist) niet, ik vind het heel mooi in beeld gebracht,tof,grts,Jozef,
                  Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jozef De Ryck Bekijk bericht
                    Scherp of (juist) niet, ik vind het heel mooi in beeld gebracht,tof,grts,Jozef,
                    'k Heb er nog hoor. Bedankt voor je enthousiasme hihi.
                    facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
                      Merci om de reactie's, ik vond deze twee wel geslaagd, het uiltje is uiteraard ook naverscherpt, ik zal het eens opnieuw doen zonder het staartje erbij.
                      De ''donkerte'' of hoe zeg je het ook, vind ik net de sfeer uitstralen, heb ze wel opgelicht hoor, maar nog verder...?
                      But, thanks!
                      Ik vind ze ook iets te donker, maar het zijn uw foto's hé.
                      Mvg.

Comment

Working...
                      X