Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe behuizing gezocht + Update dodge en Burn
Collapse
X
-
-
Re: Nieuwe behuizing gezocht
leuk maar, misschien had je hem meer van bovenaf kunnen nemen.
nu geen interactie met de fotograaf.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtleuk maar, misschien had je hem meer van bovenaf kunnen nemen.
nu geen interactie met de fotograaf.
grt,bouk.
De eigenaar wilde hem niet verplaatsen.
Comment
-
Toch, sympathiek mannetje. Nou lijkt hij inderdaad te dromen van verre reizen, die hij niet kan betalen, want de spaarcenten zijn op en hij heeft een gezin van wel 20 kindertjes en zijn kaboutervrouwtje doet niets anders dan kijven op een of ander kleintje die van de situatie duidelijk wil profiteren. Zelfs zijn kleuren zijn aan het dof worden.
Vind hem tof. Goed gezien.
Comment
-
Na het lezen van bovenstaand verhaal barst deze kabouter in tranen uit .
Hier in Kabouter land is het goed geregeld maar eer je daarvoor in aanmerking kan komen zal je toch eerst "2 Apennootjes"moeten kunnen overleggen.
Comment
-
Zal het aan Mandril vragen, ik sta daar nogal op goede voet mee. Maar als als ik nu naar de kabouter kijk heb ik toch de indruk dat hij wat problemen heeft in zijn kabouterland. Zit hij soms in het onderste laatje ? Hij verbleekt.... Het ruis beviel hem toch ietjes beter. Heb met hem te doen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtZal het aan Mandril vragen, ik sta daar nogal op goede voet mee. Maar als als ik nu naar de kabouter kijk heb ik toch de indruk dat hij wat problemen heeft in zijn kabouterland. Zit hij soms in het onderste laatje ? Hij verbleekt.... Het ruis beviel hem toch ietjes beter. Heb met hem te doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtIs al veel beter. Hij fleurt weer op. Ik hoor hem al in de verte weer fluiten. Welk programma gebruik je om het ruis weg te nemen ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtfantastisch, hij is zoals hij altijd graag was en is geweest. Het kaboutertje kan nu gerust op beide oren slapen. Dr. PS is erin geslaagd om hem te genezen. Hij is duidelijk in de wolken.
Comment
-
Ach zit het zoooo. Nu versta ik dat boze telefoontje van Dr. PS : Hij zei me letterlijk, "en jij durf me niet in de steek te laten, he !" Ik was met stomheid geslagen, dat gebeurd wel niet dikwijls. Het was duidelijk en ik wist niet wat hij bedoelde. Jij hebt die duidelijkheid gebracht. Hij heeft immers zijn kans zien voorbijgaan. Eigenlijk kan ik de mandril en de kabouter geen ongelijk geven. Ik moet wel zeggen dat de facturen van DR. PS erg gepeperd zijn.
Gelukkig is het tot goed einde gekomen.
Comment
Comment