Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
voor alle kindertjes.. van de mensen van BD!...+update
Re: voor alle kindertjes.. van de mensen van BD!...
OOooo dank je wel.
Het is zijn eerste Sinterklaas.
Je pieten staan er mooi op, één minpuntje voor mij, is het oogwit, die is nogal rood bij alledrie...
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
OOooo dank je wel.
Het is zijn eerste Sinterklaas.
Je pieten staan er mooi op, één minpuntje voor mij, is het oogwit, die is nogal rood bij alledrie...
ja ik heb dat rood in de ogen al een heel eind opgeklaard..maar moest wel wat rood in de ooghoekken laten zitten.
Zoooo vroeg is het nu ook weer niet. Piet moet toch de tijd krijgen om de stoute kinderen op te sporen ? En alles moet nog netjes in het boek opgeschreven worden. Brasata had het geluk om drie Pieten te fotograferen. Ze waren zeker al haar straat afgegaan. Waren de kinderen braaf ?
Want je weet wel die zak.... en de roe ...... brrrr
ik heb een update geplaatst..van de zelfde stoet maar ik heb sint erachter geplaatst..zo zie je dat je nog wat hebt aan een mislukte wazige foto.
ik vind m wel leuker zo
grt ingrid,
Comment