Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Hele mooie met prachtige herstkleuren. Na de storm van deze nacht is dit soort foto's ook verleden tijd......
Persoonlijk zou ik helft van de voorgrond (bladeren) durven croppen, tot aan die boomwortel links. Maar dat is persoonlijk hé.
Eens voor je eigen proberen en bekijken en vooral hier niet plaatsen, anders krijg ik de wind van voor dat ik iemand aanzet tot....... en dat willen we niet hé .
Groetjes
Als dat niet eens meer kan, volgens mij zitten wij nog steeds in de beginnershoek daar mogen we toch gewoon dingen aandragen naar mijn mening.
Tuurlijk mogen/moeten we dat, dingen aandragen, maar ooit kreeg ik het "verwijt" dat ik door mijn aandragen iemand er toe had aangezet mijn versie hier te plaatsen, en dat is niet mijn bedoeling. Zelf probeer ik alle zaken die men voorstelt voor mijn plaatsingen, maar enkel als het een verbetering is of als het iets is wat ik ook kan smaken dan ga ik het plaatsen, anders niet.
Groetjes
Maar Djivan 't is toch niet omdat dat eens gebeurde dat dat blijft gebeuren????? Pfff ... mannen ...
Ik vind hem mooi zo !
Geen probleem hoor jill.tje
We zijn bijna zover (6/12) : Wie braaf is krijgt lekkers, wie stout is de roe (bij mij de negeerlijst ) en je bent er van af .
Groetjes
Comment