Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wandeling

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wandeling

Voor mij zijn dit 2 totaal verschillende beelden.
    De up is een knap landschapsbeeld, zoals we van jou gewoon zijn.
    De eerste heeft een heel andere sfeer. Een beetje somber, melancholisch, een foto met een verhaal.
    Voor mij verteld die foto het verhaal van de man, die nog een lange weg moet afleggen, en daar wachten hem nog donkere wolken.
    Groetjes,
    Dominic

Comment

Moet toegeven dat ik de update in kleur ook beter vind. Was nu wel benieuwd naar zijn fluor vestje

Comment

Pfff 't wordt moeilijk hoor, het zijn gewoon 2 totaal andere foto's geworden. Zet ze elk in een ander forumonderdeel en ze zijn alletwee
        even mooi op een andere manier.
        Ik vind de eerste sterk door de omzetting en de man.
        De tweede vind ik dan terug heel mooi als ''landschap''.
        Tja, wat nu?
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

en ik ga mee met Jill.tje
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
            en ik ga mee met Jill.tje
            Ah, naar waar? Maja, ik zit met een stijve arm, kan geen Duvel dragen wi...
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

ik ga voor de eerste, jammer dat de wandelaar niet wat meer in het midden van de straat loopt.

groetjes
              renske

Comment

Ook de eerste voor mij, mss kon je niet langer wachten om af te drukken omdat er nog wandelaars achter deze persoon kwamen. Is maar een gedacht hé.
                Mvg.

Comment

Voor mij zeker en vast je zwart witte Eddy en laten zoals hij is . Hij is

Groetjes
                  Luc
                  Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

Comment

Bedankt voor 't kijken en de reacties.
                    Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak, 't zou saai worden.
                    mvg,
                    Eddy
                    Smaken verschillen

Comment

Soms moet je weleens nadenken, cq. 2 keer kijken.
                      Maar dan ga ik toch kiezen voor de kleur. Doet voor mij zoveel meer.
                      Maar dan ook net zo hoog afsnijden als de ZW, en wat meer contrast in de lucht.
                      Groeten,
                      Johan
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
                        ik snap het niet dat je laat overhalen met een up Eddy, dat is niet uw stijl
                        Het is toch de TS zijn eigen keuze? En ik vind het idee zelfs nog niet zo slecht vanuit my point of view.
                        Ik vind zelfs dat er in de kleuren versie meer diepte zit dan in de omzetting. De man in de originele versie komt niet helemaal los van de drukte in het landschap.
                        Daar heb je een betere of geschikter compositie voor nodig.
                        Als je nu de kronkeling van de weg door het landschap ziet dan zit er meer balans in de foto.
                        En velen hebben iets aan een goede tip waar anderen stijfkoppig hun eigen stijl handhaven waarin je kan uitblinken of ten onder gaan....

Voot mij absoluut de update.
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        Als je schiet..schiet dan raak!
                        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
                        X