Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Food landschap

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Food landschap

    je update vind ik al beter, al zou ik er de toef room er volledig opgezet hebben
    (ik heb hier honderden kookboeken -en tijdschriften; de evolutie in de foodfotografie is wel leuk om te zien: vroeger zag het er totaal onsmakelijk uit
    enne... zeg maar tegen je vrouw dat ze er lekker uitzien!
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

    Comment


    • #17
      Re: Food landschap

      Oh, die update is NOG mooier !!!!! Ik vind ze gewoon alle 2 heel mooi maar de tweede is volledig mijn stijl.
      Mag ik ze opeten?? Pleasseee, toeeee, alsjeblieft!

      Noenkel, ik sta zo te kijken :
      Moest jij nu Gina keer leren zo'n dingskes te maken en dan kan je op de markt van Brugge staan, niet op de vroegmarkt he!
      Jij mag ze dan fotograferen en ik ga ze proeven.

      Sorry Eddy, ik kon het niet laten...
      facebook
      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

      Comment


      • #18
        Re: Food landschap

        Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
        De onscherpte komt hier van de DOF. Ik had hier minder dan 8cm DOF.
        Bereken maar eens zelf.
        mvg,
        Eddy
        Diffractie is volgens wikipedia: [i]Het afbuigen van een golf langs een ondoordringbaar obstakel. Meestal gaat het om de zijdelingse verbreding door interferentie van een golf die een opening in een ondoordringbaar scherm passeert.[/i] Voordat je nu denkt, lekker belangrijk, wat heeft dit met fotografie te maken, lees nog even verder want op wikipedia staat nog meer.

        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #19
          Re: Food landschap

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          Ja Bouk, je artikel beweert nog eens dat de onscherpte van de kleine DOF komt en niet van diffractie.
          De foto is namelijk genomen met een lichtgevoelige (2,8) marcro lens, die minder last heeft van diffractie (zie laatste alinea)
          mvg,
          Eddy
          Last edited by eddy007; 25 november 2012, 13:00. Reden: tikfout
          Smaken verschillen

          Comment

          Working...
          X