Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Persoonlijk zou ik van deze een bijna vierkant formaat maken. Een stukje van die witte lucht er af, en héél wat water, gezien de titel het kasteel is en niet het water. Links zou ik croppen tot net daar waar de toren begint en een perspectiefcorrectie toepassen zodat de toren(s) recht komen te staan.
Enfin, een hele uitleg om tot deze te komen.
Maar zoals altijd primeert de visie van de maker, zijnde jouw visie, hier.
Groetjes
De kleuren en belichting lijken mij wel goed te zitten, maar helaas zit die boom teveel in de weg.
Ze had even goed 'de boom van st-pieters voeren' kunnen noemen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Als je de kans hebt zou ik gewoon nog eens terug gaan en vanuit een andere hoek proberen.
Persoonlijk zou ik van deze een bijna vierkant formaat maken. Een stukje van die witte lucht er af, en héél wat water, gezien de titel het kasteel is en niet het water. Links zou ik croppen tot net daar waar de toren begint en een perspectiefcorrectie toepassen zodat de toren(s) recht komen te staan.
Enfin, een hele uitleg om tot deze te komen.
Maar zoals altijd primeert de visie van de maker, zijnde jouw visie, hier.
Groetjes
Bedankt Djivan je hebt er echt iets moois van gemaakt picobello
mvg jako
Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6
De kleuren en belichting lijken mij wel goed te zitten, maar helaas zit die boom teveel in de weg.
Ze had even goed 'de boom van st-pieters voeren' kunnen noemen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Als je de kans hebt zou ik gewoon nog eens terug gaan en vanuit een andere hoek proberen.
Bedankt voor je reaktie zibro 't zal niet lang meer duren eer we nog eens terug gaan
mvg jako
Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6
Comment