Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
een krabspinnetje, bestaat in verschillende kleuren
@ jessey, waar is het niet scherp, of waar wil je het scherp
Denk dat ik mij verkeerd verwoord ik had ietsje meer scherp willen zien ogen zijn in ieder geval scherp.
Maar dat is puur mijn smaak.
Heb het idee dat dit krab spinnetje in de aanval ging.
Dat je er te dicht opkwam.
Had liever gehad dat die voorste pootjes ook binnen het veld dat scherp was zich bevond
Krabspinnetje, mooi egaal wit zijn ze en worden vaak tegen het licht in gefotografeerd vanwege hun doorschijnende lijfje, zoals hier. Mooi Ja, een kleine naverscherping zou mogen van mij, maar kijk maar hoor, want dat bepaal je uiteindelijk zelf
Denk dat ik mij verkeerd verwoord ik had ietsje meer scherp willen zien ogen zijn in ieder geval scherp.
Maar dat is puur mijn smaak.
Heb het idee dat dit krab spinnetje in de aanval ging.
Dat je er te dicht opkwam.
Had liever gehad dat die voorste pootjes ook binnen het veld dat scherp was zich bevond
ik denk dat jij totaal geen idee hebt over hoe een macrolens werkt...
ik denk dat jij totaal geen idee hebt over hoe een macrolens werkt...
Dat mag je best denken hoor.
Hier een voorbeeldje van een vlinder heb alleen nog nooit een krabspinnetje gefotografeerd.
by the way was geen aanval maar ik ga nu wel opzoek naar een krabspinnetje
Wat ik probeer is de theorie erachter te begrijpen wat is daar verkeerd aan.
Ben wel nieuwsgierig of je ook tussenring hebt gebruikt.
Comment