Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oud gerechtsgebouw

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Oud gerechtsgebouw

Geweldige foto (zoals gewoonlijk) en de commentaren die hier worden gegeven vind ik persoonlijk pezeweverij... Hij is gewoon bangelijk goed punt !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarleenVe Bekijk bericht
      Geweldige foto (zoals gewoonlijk) en de commentaren die hier worden gegeven vind ik persoonlijk pezeweverij... Hij is gewoon bangelijk goed punt !
      Persoonlijk ben ik altijd heel blij als men pezeweverij(en) schrijft, of muggenzift, of mierenn..kt over mijn foto's.
      Dat is een teken dat ver moet gezocht worden naar fouten, m.a.w. dat de foto heel goed is, punt !
      Maar of deze hier bangelijk goed is..... dat laat ik over aan de kenners van het genre waar U blijkbaar toe behoort.
      Kennen jullie mekaar...... TS is ook toevallig van Melsele .
      Groetjes
      Last edited by Guest17; 24 november 2012, 16:05.

Comment

Ik lees dat je beginnend bent in de fotografie. Lees die "pezeweverij" dan maar goed, daar kan je iets van leren (zoals wij allemaal op deze manier bijleren).
        mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
          Ik lees dat je beginnend bent in de fotografie. Lees die "pezeweverij" dan maar goed, daar kan je iets van leren (zoals wij allemaal op deze manier bijleren).
          mvg,
          Eddy

Groetjes

Comment

laat ons blij zijn dat er hier gepezeweverd word, dat is de sterkte van beginnerhoek (het wordt tijd dat die naam verandert)
            ik kreeg verleden week de vraag van een bevriend fotograaf "waarom blijf je hangen in BG"
            je moet maar eens in FB posten, dan sta je stil
            ik leer hier nog altijd bij
            mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Ter verduidelijking...
              Ik ben inderdaad beginnend in de fotografie, om zelf foto's te maken... Ik ben les aan het volgen en ben totaal nog niet tevreden over mijn resultaten, daarom post ik hier ook zo weinig foto's
              In het urbex-wereldje heb ik echter wel al heel wat foto's zien passeren en ik heb geleerd om bijzonder kritisch naar foto's te kijken. (heb een goed leermeester op dat gebied).
              Ik ken PorkyPig inderdaad persoonlijk, maar dit wil niet zeggen dat ik zijn foto's zowiezo allemaal goed vind. Er wordt regelmatig commentaar gegeven op zijn foto's, maar niet noodzakelijk via BD. Vermits ik hem persoonlijk ken, heb ik ook de luxe om mijn commentaren persoonlijk te geven.
              En deze foto vind ik een sterke foto, en soms vind ik het overdreven dat een foto met bepaalde zaken wordt becommentarieerd dat duidelijk uit de lucht is gegrepen... Nee ik heb het niet noodzakelijk over de commentaren op deze foto, maar in het algemeen.
              Hopelijk heb ik mezelf een beetje duidelijker gemaakt... indien niet, stuur je me maar een PB-tje en ik beantwoord verdere vragen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
                laat ons blij zijn dat er hier gepezeweverd word, dat is de sterkte van beginnerhoek (het wordt tijd dat die naam verandert)
                ik kreeg verleden week de vraag van een bevriend fotograaf "waarom blijf je hangen in BG"
                je moet maar eens in FB posten, dan sta je stil
                ik leer hier nog altijd bij
                Ik blijf hier voor de rest van mijn dagen hangen..... omdat ik inderdaad nog altijd leergierig ben .
                Een beginner die reeds na een paar maanden meent de beginnershoek ontgroeid te zijn, die zoekt beter een andere hobby.
                Groetjes

Comment

Ter verduidelijking...
                  Ik ben inderdaad beginnend in de fotografie, om zelf foto's te maken... Ik ben les aan het volgen en ben totaal nog niet tevreden over mijn resultaten, daarom post ik hier ook zo weinig foto's
                  In het urbex-wereldje heb ik echter wel al heel wat foto's zien passeren en ik heb geleerd om bijzonder kritisch naar foto's te kijken. (heb een goed leermeester op dat gebied).
                  Ik ken PorkyPig inderdaad persoonlijk, maar dit wil niet zeggen dat ik zijn foto's zowiezo allemaal goed vind. Er wordt regelmatig commentaar gegeven op zijn foto's, maar niet noodzakelijk via BD. Vermits ik hem persoonlijk ken, heb ik ook de luxe om mijn commentaren persoonlijk te geven.
                  En deze foto vind ik een sterke foto, en soms vind ik het overdreven dat een foto met bepaalde zaken wordt becommentarieerd dat duidelijk uit de lucht is gegrepen... Nee ik heb het niet noodzakelijk over de commentaren op deze foto, maar in het algemeen.
                  Hopelijk heb ik mezelf een beetje duidelijker gemaakt... indien niet, stuur je me maar een PB-tje en ik beantwoord verdere vragen.
                  uw opmerking over pezeweverij, ik weet wat je bedoeld, en neem daar geen aanstoot aan
                  hier kun je iets opsteken, zie naar 500pix, waar mijn college op zit, kijk naar de beoordeling "nice pic", en dan
                  mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Working...
                  X