Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Tof om hier nog ne halleneir te zien
Kvind hem wel wat hebben, maar de gebouwen links leiden mij een beetje te veel af van de herfstige sfeer rechts.
Nu ja, das mijn mening he
NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/
Op zich een goede foto. Al mist hij wat focus. Ik weet niet goed waar eerst kijken.
Zelf zou ik hem een heel stuk bijsnijden aan de linkerkant. Bijna tot aan die paal links van de brug. Denk dat je dan een fijner beeld zou hebben.
Ik ben zelf ook van Halle.
Ik had deze plek niet verwacht als ik de titel zag.
Achtergrond is veel te druk. Ik had me meer gefocused op het bankje.
Het was mijn bedoeling van die achtergrond te hebben, ik wou niet enkel het bankje er hebben opstaan maar de kijker echt tonen dat het Halle is, en dit door de vaartkant bij in de compositie op te nemen.
Comment