Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Windmolens in de mist...
Collapse
X
-
-
Re: Windmolens in de mist...
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtGewoon radicaal onderbelicht.
Bestandsgrootte van 32 Kb is ruimschoots onvoldoende.
Slecht verzorgd dus.
Maar voor de liefhebbers natuurlijk een bak vol sfeer.
Groetjes
Comment
-
Ben ik nu weer de enige die geen efix info kan lezen? Misschien dat we hem dan wat kunnen helpen ipv van radicaal de foto af te breken.Je mag rustig vertellen waarom hij is onderbelicht hoor Plaatwerker
De reden dat je windmolens scheef staan, is dat je verticaalperspectief even moet controleren voordat je de foto plaatst. De reden van onderbelichting is dat je een te snelle st neemt omdat je de wieken erop wil. Maar, juist bij windmolens geeft het vaak een mooi effect als er wat beweging inzit. Nogmaals, ik kan geen gegevens lezen, en dat zou wel prettig zijnHoop dat je er wat aan hebt.
Comment
-
-
De reactie van plaatwerker is typisch hollands, recht voor de raap into your face. Zullen we mee moeten leren leven vrees ik.EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
https://sites.google.com/view/pdh65/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk berichtDe reactie van plaatwerker is typisch hollands, recht voor de raap into your face. Zullen we mee moeten leren leven vrees ik.
Zet je maar flink over jouw vrees heen.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Puur Hollands, of puur wat anders, ik heb ook liever iemand die zijn ongezouten mening geeft..... als het maar beleefd blijft.
Ik doe dit ook en ik ben geen Hollander..... al ging ik er destijds veel fietsen...... maar alleen omdat het er zo mooi vlak is en de fietser op alle gebied verwend wordt
Als het dus niet onbeleefd of niet uitlachend neergeschreven wordt, waarom niet.
PS Ik zag hier heel recent iemand die onze 'gezouten' mening vraagt, ipv ongezouten, over een foto...... daar heb ik het dan heel moeilijk mee
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtPuur Hollands, of puur wat anders, ik heb ook liever iemand die zijn ongezouten mening geeft..... als het maar beleefd blijft.
Ik doe dit ook en ik ben geen Hollander..... al ging ik er destijds veel fietsen...... maar alleen omdat het er zo mooi vlak is en de fietser op alle gebied verwend wordt
Als het dus niet onbeleefd of niet uitlachend neergeschreven wordt, waarom niet.
PS Ik zag hier heel recent iemand die onze 'gezouten' mening vraagt, ipv ongezouten, over een foto...... daar heb ik het dan heel moeilijk mee
Groetjes
Ben ik heelemaal met je eens maar...............het moet wel opbouwende kritiek zijn en aangeven wat er beter kan, en niet alleen maar zeggen wat er niet goed aan zou zijn. Ik merk dat er wel veel kritiek gegeven word waar je niks aan heb. En dan mag het wel ongezout zijn maar je heb er gaan reet aan.
Geef kritiek en onderbouw het anders heeft het geen nut om kritiek te geven.Nikon D90/Nikkor 18-105mm/sigma 180 mm macro/manfrotto 055 xpro met 496rc2/SB900
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kaiman Bekijk berichtBen ik heelemaal met je eens maar...............het moet wel opbouwende kritiek zijn en aangeven wat er beter kan, en niet alleen maar zeggen wat er niet goed aan zou zijn. Ik merk dat er wel veel kritiek gegeven word waar je niks aan heb. En dan mag het wel ongezout zijn maar je heb er gaan reet aan.
Geef kritiek en onderbouw het anders heeft het geen nut om kritiek te geven.
Er worden verschillende fotobewerkingsprogramma's gebruikt, zodat je in vele gevallen TS ook niet verder helpt met bepaalde omschrijvingen, omdat hij/zij een ander gebruikt dan jijzelf.
Groetjes
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door elrik Bekijk bericht......na al dat gezever (wat me helemaal gene zak uitmaakt hoor) ......
grt erik
Oei, en ik die net iets schreef over beleefd/onbeleefd......
Comment
Comment