Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ken TS en Melissa niet, voordat er hier wat wordt geschreven, maar ik hoop dat de HOF-bepalers eens goed naar deze plaat willen kijken Leg hem maar eens onder de loep desnoods
Ik ken TS en Melissa niet, voordat er hier wat wordt geschreven, maar ik hoop dat de HOF-bepalers eens goed naar deze plaat willen kijken Leg hem maar eens onder de loep desnoods
wel mijn loop zegt mooi , compo goed, kleur goed, scherpte zeer goed, belichting mooi gedaan maar, mss licht op haar wat zachter, witte trui wat lichter en wit in bg wegwerken
ik ben geen HOF-bepaler natuurlijk
De belichting is veel beter maar op het haar bovenaan nog te hard.
Op de kraag is het licht nu volledig onder controle
De uitstraling van je model is tof.
Mooie foto.
mvg,
Eddy
Tja, en ik vond het licht op de scheiding juist een mooi effect hebben. Maar er zit wat in als je hem zo technisch op deze wijze bekijkt. Bij mij is het lichte gedeelte van het bokeh een verlengde van het invalslicht aldaar en dat vind ik mooi
Bedankt voor de reacties iedereen.
over het achtergrond licht, hier is bewust voor gekozen door een spot op de zwarte achtergrond te zetten, (tis een kwestie van smaak denkek).
eddy, op de kraag heb ik moeten photosoepen hoor was terug een stuk te fel belicht door het haarlicht, heb dit weggewerkt naar aanleiding van uw commentaar op de vorige foto van haar.
Nu je het me duidelijk maakt over dat haarlicht vind ik het nu ook wat te hard overkomen in vergelijking met derest van de belichting.
vanavond eens kijken of ik dat wat zachter kan maken.
Comment