Eentje van een tijd terug, met de FZ18
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Onbemand
Collapse
X
-
-
Re: Onbemand
Oorspronkelijk geplaatst door purmer Bekijk berichtDas mooi gedaan, en laat de kleuren maar zo Laat je dus niet overhalen om er iets aan te wijzigen wat mij betreft
eist mij net iets teveel aandacht op, zou zelfs het lichtje nog volledig durven wegdoen.
verder een hele mooie warme foto.
knappe compo en kleuren.
grtz david
Comment
-
-
mooi plaatje hoor, maar van mij mag het licht ook uit.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Als je PS hebt moet je eens iets proberen zibro. In PS : Afbeelding - Aanpassingen - Egaliseren.
Dit doe ik altijd wanneer ik een sensorvlek meen te ontwaren, en ik zag plots een heel andere foto..... en geen sensorvlek.
Volgens sommigen zal dit ietwat of zelfs veel te overdreven zijn, maar ik vind het toch wat hebben dat fel oranje.
Benieuwd wat jij er van vindt .
Groetjes
Comment
-
ik vind em goed, met lichtje en .., laat juist zien dat er meer is dan enkel een verlaten bootje
Comment
-
-
Bedankt allemaal voor het kijken en de reacties.
Ikzelf vond het lichtje een leuk extraatje, en nog net op een leuk punt, daarom heb ik het laten staan.
@Plaatwerker, het spijt me dat ik je cholesterol de hoogte in jaag
Nee serieus, ik weet dat de kleuren hier niet juist zijn. Hij kwam zo uit het toestel, ik heb enkel gespeeld met contrast, scherpte en oplichting. Ik kon ook de levels aanpassen zodat de kleuren zouden zijn wat ze moeten zijn, maar dan verloor dit beeld al zijn aantrekkingskracht voor mij. Ik vind die oranje zweem hier net romantisch.
@Djivan, merci voor de tip, dit kan ik misschien wel eens gebruiken in een van mijn volgende foto's.
Ik heb het hier ook even op deze foto geprobeerd. Ik vind het wel mooi, maar net iets erover. De bergen begonnen dan ook wat paars te worden.Groetjes,
Dominic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht@Djivan, merci voor de tip, dit kan ik misschien wel eens gebruiken in een van mijn volgende foto's.
Ik heb het hier ook even op deze foto geprobeerd. Ik vind het wel mooi, maar net iets erover. De bergen begonnen dan ook wat paars te worden.
De meeste foto's die je op die manier behandelt zijn nadien niet om aan te zien. Deze keer, weeral toevallig, wel.
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht... @Plaatwerker, het spijt me dat ik je cholesterol de hoogte in jaag
Nee serieus, ik weet dat de kleuren hier niet juist zijn. Hij kwam zo uit het toestel, ik heb enkel gespeeld met contrast, scherpte en oplichting. Ik kon ook de levels aanpassen zodat de kleuren zouden zijn wat ze moeten zijn, maar dan verloor dit beeld al zijn aantrekkingskracht voor mij. Ik vind die oranje zweem hier net romantisch. ...
omdat mijn cardioloog ook vond dat roomboter beter smaakt dan
die vervangende gore smeerseltjes.
Ik waardeer zulke plaagstootjes wel hoor. Evenzeer waardeer ik de
oprechtheid waarmee je je eigen smaak afzet tegen de werkelijkheid.
Te vaak wordt er keihard - en mijns inziens tegen beter weten in -
beweerd dat de natuur er zo uitzag.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Mooie opname,goed in beeld gebracht,grts,jozef ,Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
Comment