Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

net uit de dikke mist opgedoken!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• net uit de dikke mist opgedoken!

Het leek er op dat deze 2 een wedstrijdje aan het doen waren..deze foto is van gisteren laat in de middag.
    ik was al in de ochtend geweest, maar toen zag ik geen hand voor ogen zo dik was de mist.

Grt Ingrid,

Last edited by braxsata; 20 november 2012, 10:49.
    Niet geschoten is altijd mis!

Re: net uit de dikke mist opgedoken!

Vind dit wel mooi, was het mijn foto zou ik ofwel de (paar) kleurtjes doen opleven, ofwel een zw van maken.
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

mooi shot en goed gebruik gemaakt van de milimeters.
      cs ook goed.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

mooi beeld, volg jill.tje ivm kleur.

Comment

zie deze foto heel erg graag
          Sfeer
          Mooi gebruik Compositie

Comment

update geplaatst..ik ben het met de kleuren over het hoofd gezien.
            wat er gebeurt is,ik had een blauwzweem die heb ik verwijderd..en toen had ik een rode zweem over de foto,die heb ik ook verwijderd.
            toen zijn de kleuren rood en blauw overal verminderd..en dat ben ik vergeten te herstellen.
            dus bij deze kleuren hersteld.

grt ingrid,

Comment

update is al beter Ingrid
              Groetjes
              Luc
              Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

Comment

Erg mooi geschoten.

Comment

knap!!
                  grt erik

Comment

Heb je nog plek voor het onbewerkte origineel ?
                    Van waardering geniet ik.
                    Van kritiek leer ik.

Comment

Vind dit een mooie, de bootjes op de achtergrond geven de weersomstandheden goed weer!
                      vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                        Heb je nog plek voor het onbewerkte origineel ?

sorry plaatwerker..die heb ik niet meer,ik gooi de foto,s waar ik klaar mee ben altijd weg, en ik heb mijn prullebakje geleegt.
                        maar ik zal maar eens een mapje aanmaken waar ik de orginele foto,s die ik plaats, maar eens ga in bewaren.
                        dan kan ik het altijd terug weer terug halen als er om gevraagt word...weer wat geleerd!.

grt ingrid,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door braxsata Bekijk bericht
                          sorry plaatwerker..die heb ik niet meer,ik gooi de foto,s waar ik klaar mee ben altijd weg, en ik heb mijn prullebakje geleegt.
                          maar ik zal maar eens een mapje aanmaken waar ik de orginele foto,s die ik plaats, maar eens ga in bewaren.
                          dan kan ik het altijd terug weer terug halen als er om gevraagt word...weer wat geleerd!.

grt ingrid,
                          Bewaar je echt alleen maar je foto in j-peg formaat? Extern hard disk, kost geen drol en je kunt 500 GB wegschrijven Echt waar meid, vanaf morgen alle gelukte foto's, dus mislukte weg ermee, bewaren op een externe disk. Je zal maar eens in HOF terecht komen, en dan? Ik edoel dus..Als je ooit een foto verkoopt of aanbiedt, dan vraagt men meestal ook het negatief, afhankelijk van de afspraak die je maakt en de prijs natuurlijk.

On topic: Ik weet niet welke foto de update is helaas. Vind en zie ook geen efix. Dus kan ik er weinig over schrijven. Alleen het beeld beoordelen is zo mensgevoelig natuurlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door braxsata Bekijk bericht

grt ingrid,
                            Mijn werkwijze (ik fotografeer in RAW-formaat):
                            1. Alle gemaakte foto's bekijken in Voorvertoning (Mac) en foto's met
                            mankementen wissen op de SD-card.
                            2. Overgebleven foto's naar aparte fotoschijf (deze schijf wordt elk
                            halfuur gebackupped).
                            3. Een project aanmaken in DxO voor het verwerken van de foto's)
                            4. Verwerkte foto's in Aperture op de hoofdschijf (wordt ook elk halfuur
                            gebackupped).
                            Voordelen: ik raak nooit iets echt kwijt aan originele onbewerkte foto's
                            en ik kan altijd terug naar het origineel.

Werk een vast systeem uit voor jezelf en houd daaraan streng de hand.
                            Soms wil je later een geslaagd origineel opnieuw bewerken met verbeterde
                            inzichten en kennis. Dat gebeurt mij regelmatig. Ik ben eigenlijk nooit
                            definitief klaar met een foto.
                            Van waardering geniet ik.
                            Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purmer Bekijk bericht
                              Bewaar je echt alleen maar je foto in j-peg formaat? Extern hard disk, kost geen drol en je kunt 500 GB wegschrijven Echt waar meid, vanaf morgen alle gelukte foto's, dus mislukte weg ermee, bewaren op een externe disk. Je zal maar eens in HOF terecht komen, en dan? Ik edoel dus..Als je ooit een foto verkoopt of aanbiedt, dan vraagt men meestal ook het negatief, afhankelijk van de afspraak die je maakt en de prijs natuurlijk.

On topic: Ik weet niet welke foto de update is helaas. Vind en zie ook geen efix. Dus kan ik er weinig over schrijven. Alleen het beeld beoordelen is zo mensgevoelig natuurlijk

ik bewaar wel de foto,s maar als ik ze geplaatst en wat bewerkt heb gooi ik het orgineel weg..ik bewaar dan de grotere en die ik hier plaats
                              de kleinere dus,wie wil er een foto met een kleurzeweem..of een net niet scherpe genoeg hebben dan?
                              ik heb ook een externe van 1 ter..en in het begin maakte ik al mijn foto,s in raw maar daar ben ik van afgestapt, om de reden als je de map opend
                              dan duurt het heel erg lang voor de foto,s allemaal geladen zijn.
                              en ja de exif moet er in staan hoor,ik laat altijd mijn exif staan..heb geen geheimen wat dat betreft.
                              maar ik ga een mapje maken zo dat ik voor bd hier de orginele kan bewaren.

vriendelijke groetjes ingrid,

Comment

Working...