Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gouden meer van Schulen
Collapse
X
-
-
Re: Gouden meer van Schulen
neem zeker de moeite om een extra klikje te doen naar de grote versie, tis het meer dan waard.
mooi dat kleur van het water.
grtz david
-
grote versie en een dubbelklik.......Prachtig.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtMooi, maar ik zou er nog een oranjefiltertje (niet overdreven) over gegooid hebben om hem nog iets kleurrijker te maken.
Groetjesfacebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk berichtNnn n nn nn n nn nn og??? Het ii ii ii i ii iiiiii i i i i i is ss s (in éne keer Jill) al zo kleurrijk????
Groetjes
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtMooi, maar ik zou er nog een oranjefiltertje (niet overdreven) over gegooid hebben om hem nog iets kleurrijker te maken.
GroetjesOorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk berichtNnn n nn nn n nn nn og??? Het ii ii ii i ii iiiiii i i i i i is ss s (in éne keer Jill) al zo kleurrijk????Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtMisschien is mijn scherm ontregeld dan, of mijn ogen, of misschien wel ikzelf.... ?
Groetjes
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk berichtKnappe kleuren en leuk met de mist tussen de bomen. En de grote versie is
Mvg.
Comment
-
Ik denk dat je hier een blend hebt gedaan van verschillende opnames aan het water te zien.. De rimpels lopen door elkaar.
Correct me if I am wrong.
Photomatics is een mooi programma maar bij langere sluitertijden heb je vaak last van overlappingen waar je niet omheen kan.
Jammer want op de grotere versie ingezoomd zie je het nog beter.
Je ziet ook blending sporen boven de toppen van de bomen.
Comment
Comment