Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

licht, schaduw geven 'kleur'

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• licht, schaduw geven 'kleur'

Een paar beelden met vooral aandacht voor schaduw, licht, lijnen en zoektocht naar verscholen kleur.

1.

2.

3.

Last edited by Loeky; 16 november 2012, 08:24.

Re: licht, schaduw geven 'kleur'

bedankt voor het komen kijken. Deze taferelen horen bij een ander iets groter stuk dat ik later zal plaatsen.

Comment

de twee eerste foto's vind ik erg mooi om naar te kijken. Van de derde heb ik toch de indruk dat de kleuren niet helemaal kloppen. Maar dat is natuurlijk onmogelijk om in te schatten bij zulk een detailopname.
      http://www.flickr.com/photos/rat_babysnake/

Comment

Lijnen en schaduw blijf ik ne moeilijken vinden. Derde foto kleuren geven raar beeld weer.
        Running is a way of living..

Comment

Ja, inderdaad het geeft een raar beeld. Ik heb gewoonweg de kleuren die in de foto aanwezig zijn, dus ook in de muren doorgedrukt. Mijn bedoeling was, we zien niet altijd wat er is. Ook onze fototoestel trekt dingen die ons oog niet meer waarnemen omdat ze het aanpassen. Zoals het in ons verstand is ingeprent. Maar de echte kleuren ? zien we ze wel ? Daarom heb ik deze doorgedruk. Ik wou zien wat licht en steen ons zou geven. Kleurzeem werd weggenomen. Dus dat kon het niet zijn. Niet met de kleurenschuifjes zitten spelen.

Comment

Working...
          X